- Anoniem2 november 2013 om 14:44
Hoi, ik maak me zorgen, het gaat niet over mij maar over mijn moeder.Een tijdje geleden viel mijn ma soms flauw. nu het flauwvallen is opgehouden, blijft er nog het rare gevoel in haar lichaam over.Dat gevoel duurt niet lang, een soort stroomstoot ofzo. Meestal moet ze dan ook een scheetje laten. Het rare is dat ze dan dingen ziet die er niet zijn. Als ze naar tv kijkt, zegt ze dat ze telkens hetzelfde zeggen in de tv als dit bij haar opkomt.En ze weet na de aanval niet meer wat er zou zijn gezegd. Onlangs sloeg ze ook wartaal uit, iets over sprekende kaarten ofzo. Maar nu is dat gelukkig over.Haar maag is steeds gezwollen, ze voelt zich misselijk, ze heeft een verminderde eetlust… Ze is ermee naar de dokter geweest en naar de kliniek onderzoeken laten doen, en daar hebben ze alle erge dingen uitgesloten. Niets aan het hart, maag hersenen… Maar ik maak me zorgen met het feit dat er gewoonweg geen diagnose is en dat ze gewoon blijft sukkelen.
1 reactieReagerenAnoniem2 november 2013 om 14:53Ben ik er nog vergeten bij te vermelden: Mijn ma is slechts 57 jaar.
Reageren