- Pitou8 juli 2013 om 18:05
Hallo, een week geleden heeft een kinesist vastgesteld dat mijn bekken scheef staan en dat ik meerdere blokkades in mijn onderrug heb. Bij de eerste behandeling heeft hij mijn rug los gemaakt waardoor ik de volgende dag hevige bekkenpijn had. Die pijn was ongeveer weg na 4 dagen. Ook heb ik oefeningen gekregen om mijn rugspieren soepel te maken.
Sinds vandaag ben ik begonnen met mijn vakantiejob. Een job waar je 8u per dag moet rechtstaan en dingen moet heffen en vertrekken/verduwen. Na een paar uur had ik wat last in mijn rug, na de middag werd de pijn steeds erger. Nu kan ik bijna niet ontspannen in de zetel zitten van de rug- en bekkenpijn.
Is het verstandig om deze job verder te blijven doen of gaan de blokkades en scheve bekken er alleen maar erger door worden?
3 reactiesReagerenHeleen8 juli 2013 om 18:14Valt dat scheve bekken niet te corrigeren met een extra zool onder je schoen? Lijkt me geen pretje om met rugpijn steeds te moeten tillen, duwen, sjouwen en schuiven…
ReagerenDeFysio8 juli 2013 om 19:49Hallo,
Reageren
Lastige situatie. Eigenlijk zijn er onlangs dus 2 dingen veranderd in jouw leefpatroon: je bent onder behandeling en je bent begonnen met zwaar werk. Het is dus niet goed te zeggen waar de pijn vandaan komt. Daarvoor zou je het langer moeten proberen. Ik zou zeggen, volg je gevoel. SuccesPitou8 juli 2013 om 19:58Ik loop al ee paar maanden rond met rugpijn, hieruit is dan gebleken dat de pijn van de blokkades en de scheve bekken kwam. Door de behandeling is de rugpijn beter geworden. Maar door het zwae wrk nu, wordt de rugpijn terug erger.
Reageren