Zoeken Vraag het forum

wil iemand mij aub verder helpen !?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gijs

Hallo allemaal,

nu wou ik graag even vertellen waar ik last van heb en misschien dat mensen het hier herkennen of enig idee hebben waar dit misschien op lijkt.
    Mijn huisarts neemt me niet serieus, dus denk vraag het hier maar even voor wat ideeën.

– erg moe, ( van echt de kleinste dingen )
    – wondjes die niet snel helen.
    – lage weerstand
    – buikpijn
    – misselijk
    – af en toe bloed bij ontlasting
    – gewoon niet lekker voelen

Nu moet ik wel melden : ik heb geen pfeiffer
    en ik heb dit nu al 3 maanden…
    Hierdoor kan ik niet naar school omdat het zo erg is
    ik hoop op wat ideeën die ik kan voorleggen aan
    de dokter zodat tie misschien me wel serieus wilt nemen.

alvast bedankt allemaal !

8 reacties
    Reageren
    Lola

Hai, ben je ook (veel) afgevallen?
    Lola

Reageren
    Gijs

Nee ik ben niks afgevallen, heb nog steeds beetje me normale gewicht misschien wat aangekomen maar dat is het. MVG gijs

Reageren
    Roos

Hai, hoe weet je dat het geen Pfeiffer is? Is je bloed gecontroleerd?

Roos

Reageren
    Gijs

Hallo, bedankt voor de reacties ben net terug van de dokter met uitslag van bloed, het blijkt een vermoeidheidsyndroom te zijn.

Reageren
    Lola

Hai Gijs,
    Fijn dat je een diagnose hebt. En wat kun je hier zelf aan doen? Heb je nog advies gekregen?

Groetjes Lola

Reageren
    Anoniem

Ziekte van crohn. Darmen in de war, dus vermoeid, dus vreemde ontlasting

Reageren
    L Schmitz Fraats

Ben vrouw 81 jaar langdossier ben net uit ziekenhuis nier Steenbergen al jaren duizeligheid alles ondernomen nu neuroloog koorts bekwame arts hart spealistvoor gedragen voor ablatie heb crohn va16 jaar 3 ope
    Raties gehad 2maanden geleden mri gehad van hoofd niets ernstig te zien ? Epleys gehad in rtv stoel heb balance belt van prof kingma ik ben radeloos kan niet meer zelf standing naar buiten wil van de balcon springen ik kan goed lopen en bewegen doe in huis nog veel maar vind mij tog niet serieus genomen als ik zit gaat het recht vooruit kijkend maar als ik opsta hart kloppingen trillen wazig zien gevoel daar ga ik vraag wie herkend zich hierin of heeft verbetering is duizelig heid te meten inziekenhuis vragende heeft u pijn cijfer tussen 0 en10 maar mij duizeligheid voelt de laatste dagen van af 0 heb ik tussen de15 en18 om een indruk tegeven hoop dat er een oplossing komt p.s wilde naar duizeligheid sinstelleing gaan zwaar zoeken ze uit waar het van daan komt Hoogachtend L.m Schmitz Fraats Email adres

Reageren
Reageer op: wil iemand mij aub verder helpen !?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.