- Ctrtje26 december 2012 om 10:54
Goedemiddag allemaal,
Ik ben een meid van 17 jaar en heb al een paar dagen last van een aanhoudende hoofdpijn bij voornamelijk aan de rechterkant van mijn voorhoofd. Zodra ik op mijn voorhoofd druk (Net boven mijn rechteroog) dan voel ik een stekende pijn. Ook doet mijn rechteroog erg pijn en traant hij best wel. Ik zie af en toe wazig. Een paar dagen geleden was het de linkerkant en nu dus de rechterkant. Daarbij ben ik nog verkouden dus zou het misschien een voorhoofdholte ontsteking kunnen zijn. Toch ben ik er niet erg gerust op. Mijn moeeder belde gister de dokter en die zei dat het een vrisus infectie was (Benaming weet ik al niet meer) oftewel en zware griep. De kwestie is goed uitzieken. Bij ons kun je niet zo snel naar de dokter. Ik heb overigens een bril en heb een paar weken geleden mijn ogen laten testen. Ze waren juist niks verslechterd en even goed als vorig jaar. Zou het toch aan de griep liggen of voorhoofdholte onsteking liggen?
Ik ben al zo’n twee weken verkouden en het gaat niet over. Maar die hoofdpijn is af en toe niet meer te houden. En dan het ook oog ook nog.