Zoeken Vraag het forum

help wat moet ik doen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ik heet samantha

ik heb een vriend en we hadden er over gepraat om seks te hebben, ik vond het niet erg maar wat er gebeurde wel, er lag overal bloed van mij en ik heb daar 4 dagen last van gehad maar ik heb het laatst weer met me vriend geprobeerd in het begin ging het goed maar later was er toch weer bloed ik en me vriend willen naar een anonieme dokter maar we weten niet hoe. Ik durf het niet tegen me moeder te vertellen ik ben bang voor haar reactie want ze vind me nog te jong om seks te hebben ik zelf ook maar anders was ik bang me vriend kwijt te raken.

3 reacties
    Reageren
    Emma

Ok, dus om eerlijk te zijn heb je seks tegen je zin in gehad? Meiske, hoe heb je dat nou kunnen doen?! Maar goed, het is gebeurd en ik hoop dat je er toch wel plezier aan hebt beleefd. Seks hebben is namelijk iets heel intiems en fijn en romantisch…
    Dat je hebt gebloed, dat kan, maar 4 dagen bloeden is niet helemaal normaal. Je kunt het toch maar het best tegen je moeder zeggen, ook al ben je bang voor haar reactie. Het is je moeder, ze zal best boos, verdrietig of geschokt reageren, maar dat is omdat ze van je houdt. Ik weet zeker dat als je haar in vertrouwen neemt, jullie band alleen maar sterker wordt en ze kan dan met jou naar de huisarts voor een eventueel inwendig onderzoek. Je hebt wel het lef gehad om seks te hebben met je vriend, en ik hoop veilig, met condoom, dus nu moet je ook het lef hebben om dit tegen je moeder te vertellen.

Groetjes Emma

Reageren
    Anoniem

Je zou de GGD bij jou in de buurt kunnen raadplegen:
    http://www.ggd.nl/

Reageren
    Lola

Ik meen dat je met 12 jaar beslissingsrecht over je eigen lichaam hebt, dus zou je de huisarts kunnen bellen. De huisarts heeft zwijgplicht.

Succes

Reageren
Reageer op: help wat moet ik doen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.