Hallo,
Ik ken iemand die heeft last van angstaanvallen die persoon zegt zelf dat er niks aan te doen is maar ik geloof het niet wat moet ik doen?
Groetjes,
Annoniem
Hallo,
Ik ben geen dokter of psychiater, maar er is wel degelijk iets aan deze angstaanvallen te doen. Angststoornissen kunnen verholpen worden door gesprekken met bijvoorbeeld een psycholoog of psychiater, en eventueel kan er een antidepressiva voorgeschreven worden. Maar stap een is een afspraak met de huisarts. Schrijf voor dat je naar de HA gaat alles op waar deze persoon angst voor heeft, hoe hij/zij daar op reageert en alles wat je nog meer van de persoon weet, dan weet je zeker dat je niets vergeet te melden. Misschien vindt jouw vriend(in) het juist wel fijn dat je hem/haar wilt helpen en ondersteunen/bijstaan tijdens het gesprek met de huisarts. De huisarts kan je vriend(in) dan doorverwijzen naar de juiste behandelaar. Succes, en laat je weten hoe het verder gaat met hem/haar?
Groetjes, Emma
hallo,
bedankt voor de reacties zelf wil die persoon het er nooit over hebben maar ik voel me der niet zo lekker bij, wat voor angst die persoon heeft weet ik niet omdat die er niet over wil hebben.
Maar... hoe weet je dan dat die persoon angstig is, als die persoon het er niet over heeft?!
Groetjes
Die persoon verteld het mij wel en dan vraag ik er meer over maar dan krijg ik als antwoord; 'Ik wil het er niet over hebben want er is geen oplossing voor'
Daarom wou ik dus weten wat het beste helpte
En, hoe denk je er nu over? Kun je iets met het advies dat is gegeven?
Lana
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies