Zoeken Vraag het forum

Overmatig zweten.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Zomaar iemand

Ik heb al ruim 2 jaar last van overmatig zweten. Het maakt niet uit wat ik doe, wanneer ik iets doe of hoe warm het is, altijd zweet ik. Ik moet altijd iets zwarts of wit aan doen anders zie je die enorme zweetplekken.Thuis zweet ik ook wel maar niet zo vaak. Het meeste op school en in het openbaar, klinkt misschien niet geloofwaardig maar het is zo. Ik kan nooit met wat vriendinnen gaan shoppen omdat ze niet weten dat ik zo erg zweet en kan ik niet zomaar alle kleding aan. Ik heb al veel dingen gebruikt. Deo’s van Deoleen sprays van Syneo25 etc.
    Niks helpt en ik wordt er gek van. Ik heb steeds minder zelfvertrouwen en word er verlegen van.
    Iemand tips?

5 reacties
    Reageren
    MvdA

Heb je al eens Odorex Extra Dry gebruikt. Het is een glazen flesje, je moet de vloeistof op een wattenschijfje deppend aanbrengen, 2x per week geloof ik en dan ’s ochtends en ’s avonds je oksels wassen met harde zeep. Werkt goed!

Reageren
    Zomaar iemand

Ja heb ik al eens geprobeertd, is net zoals Syneo25. Het werkt bij mij niet. Ik vind het enorm gênant als ik naar een dokter moet gaan met mijn probleem.

Reageren
    Kimmie

Hoezo, daar zijn dokters toch voor?

Reageren
    Freek

Is er dan niets anders wat ik kan doen dit is gewoon niet leuk meer  ik heb nu de flesje maar als ik koud water neemt dan zal het

Reageren
Reageer op: Overmatig zweten.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.