Zoeken Vraag het forum

HELP MOET IK DIT ZIEK OF ZIELIG VINDEN??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Erick18

Nee die site is geen waarheid maar een voorbeeld van het systeem hoe hij te werk gaat. Snapt u? Hij veroorzaak iets, om zo indruk te willen maken in mijn ogen, dat hij iets goeds voor me heeft gedaan.

Als ik het weer verkeerd heb uitgelegd, mag u het gerust zeggen, en vragen wat u niet snapt.

Groetjes,

Erick18

zijn systeem :

Probleem maken voor mij, hij weet niet dat ik het nu weet, dus een probleem maken voor mij wat zogenaamd veroorzaakt is door andere mensen, mijn inlichten met wat veroorzaakt is, en daarna mij helpen en het probleem oplossen. Zodat hij uiteindelijk mijn “redder” is.

Groetjes,

Reageren
    MichelVraagt

Ja oke nu ik alles achter elkaar nog eens heb doorgelezen lijkt me de vraag: hij doet dit, maar waarom?

Je hebt nu dus niet echt meer contact met hem? of bijna niet, misschien wil hij gewoon vrienden zijn met je, maar ik ben ook geen expert hierin en weet dus niet als hij een stoornis heeft omdat hij zich zo gedraagt, sorry maar ik kan je dus niet verder helpen!

Bedankt voor al je snelle reacties, is er nog iets dat je aan ons gesprek wilt toevoegen of laten we het hierbij?

Reageren
    erick18

nee bijna nooit, alleen af en toe op msn, of buiten als ik hem tegen kom. Oke nee ik wacht wel totdat iemand reageerd die hier ervaring, of iets van af weet. Excuses voor de onduidelijkheid, en bedankt voor het geduld zonder in de aanval te gaan tegen mij. In de echte wereld is al stress en oorlog genoeg. Wil het graag op het internet netjes en beleefd houden op deze forums. Jammer dat niet iedereen dat zo vind, maar Respect voor je geduld en het meedenken.

Groetjes,

Reageren
    MichelVraagt

Jij ook bedankt voor je geduld en niet echt boos te worden dat ik je niet begreep, maar je was wel duidelijk hoor!
    Nogmaals sorry dat ik je niet kan helpen met je probleem, laten we het hier maar bij laten, misschien weet iemand anders het antwoord wel!

Veel geluk verder Eric, en bedankt!

Reageren
    Erick18

Als iemand raad/hulp nodig heeft, is zwijgen soms maar beter. Je bent op deze wereld om elkaar te helpen, niet om te laten zien hoe slim je bent, en hoe goed in Nederlands je kan zijn. Ik kan wel meer gaan noemen, maar ik hou het hierbij.

Groetjes prettig weekend verder,

En hoop nog wat van iemand te horen met het antwoord, anders probeer ik wel even via de huisarts een gesprek te krijgen met een psycholoog.

Reageren
    MichelVraagt

Omdat dit onderwerp mij interesseert blijf ik dit onderwerp nog even in de gaten houden, jij ook prettig weekend!

Reageren
    daan

hoi het lijkt er inderdaad op dat jij diegene als een soort held moet gaan zien, misschien is het wel zo dat hij,jouw voor je alleen wilt hebben en dat hij zo wil laten zien kijk eens wat ik allemaal voor je doe.want jij hebt hem toen geholpen en wil die aandacht misschien wel behouden

Reageren
Reageer op: HELP MOET IK DIT ZIEK OF ZIELIG VINDEN??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.