Zoeken Vraag het forum

HELP MOET IK DIT ZIEK OF ZIELIG VINDEN??

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • erick18

Hallo mensen een jongen die ik ken waar ik weleens goed voor ben geweest omdat iedereen hem liet vallen en alleeb liet zitten ondat die stil eb onzeker was. In het begin was ik heel blij, maar merk nu dat hij dingen veroorzaakt en dan een mail of iets krijg dat dat er aan de hand is enzo en als de held of iets willen overkomen alleen met de reden om contact te maken. dit doet hij verder bij niemand. is dit ziek of zielig? ik snap het niet…

Groetjes mij…

22 reacties
    Reageren
    erick18

Way ik precies bedoel is, ik noem een voorbeeld :
    Er staat iets op internet over mij, dan mailt hij of smst, iemand zit deze link door te sturen, probeer het beter eraf te halen en anders probeer ik het wel voor je.
    Hij heeft ook al meer dan 20 keren gezegd wat een respect die voor me had.

Is dit ziekelijk? afhankelijk? of triest?

Want hij kan nu genoeg vrienden en meisjes krijgen, het lijkt wel of die alleen met mij goede vrienden wil zijn. Tegen anderen is die niet zo, en past die geen trucjes toe om contact te zoeken.

Hoop op een antwoord.

Reageren
    Mila

@Erick18:

1) Ten eerste jouw aangemaakte titel, waarom in hoofdletters? Dat komt erg schreeuwerig over. Wat wil je hiermee bereiken?
    2) Ten tweede de titel van je topic. Lieverd, dit is een medische site. Wat wil je bereiken met de woorden ‘help’, ‘ziek’ of ‘zielig’.

Mijn hemel, leer eens typen met punten, komma’s en ga zo maar door, voordat je een idioot bericht neer kwakt!

Je omschrijft jezelf als 18… ben je dat ook? En in hoeverre wil je benaderd worden als 18-jarige? Kom op zeg…

Mila

Reageren
    Emma

@Mila, deze jongen is eerlijk, maar heeft zijn eigen topic. Niet al te hard oordelen, al begrijp ik je wel. Het is een medische site, geen MSN-gebrabbel…

@Erick: kun je iets duidelijker zijn? Kun je jouw bericht in leesbaar Nederlands plaatsen?

Groetjes en liefs, Emma

Reageren
    Erick18

Hallo, sorry voor mijn fouten en hoofdletters.
    En dat ik verkeerd zit, alleen voor medische problemen?
    Dus ook geen lessen Nederlands neem ik dan aan?
    Deze site is ook voor eventuele psychise problemen.

Waarom deze vraag? Omdat ik allang op iemand die dit soort dingen flikt boos en kwaad was geworden, bij deze niet omdat ik weet dat hij een goed hart heeft, maar misschien ook een psychisch probleem en er dus niks aan kan doen.

Een voorbeeld is, er word iets op internet geplaatst over mij, een vervelend bericht over mij.
    Dit heeft hij dan gedaan, dan neemt hij contact op om te vertellen dat dit bericht over mij, op internet staat. Met de woorden, ” ik probeer het er wel voor je af te krijgen, wat zijn mensen toch kinderachtig bezig over je! ” Dus ik hem erg dankbaar, maar ben er dus achter gekomen, dat dit een manier van hem is om contact met mij te houden.

Snapt u/jullie?

Hartelijk dank alvast om mee te denken, en ik tenminste weet of ik heb onbewust bescherm, met de gedachten dat hij misschien wel een probleem of stoornis heeft.

Met Vriendelijke Groet,
    Erick.

<< Dit was volwassen genoeg toch?…..

Sorry was net aan het posten op mijn mobiel.

Reageren
    MichelVraagt

Beste Eric.

Ik snap nog niet echt wat je bedoelt…
    Als ik het goed begrijp ben je boos op iemand omdat hij dingen over jou op internet zet, maar toch ben je hem ineens dankbaar?

Reageren
    Erick18

Bedankt voor het reageren maar wilt u AUB goed lezen, niet aanvallend bedoeld hoor.

DIE JONGEN : zet dingen over MIJ op het internet een niet kloppende VOORBEELD : erick…nl/homo .
    NADAT DIE JONGEN dat heeft gedaan mailt/smst HIJ naar MIJ,
    Kijk eens op erick…nl/homo iemand heeft dat geplaatst over JOU.
    DIT erick…nl/homo << heeft hij dan zelf online gezet.

En dan zegt HIJ, ik probeer het er wel af te halen voor JOU, wat kinderachtig dat mensne dit doen!

Dit is 1 groot leugen om contact te zoeken met MIJ. HIJ is de "DADER" en wil dan op die manier mijn " REDDER " zijn.

Snapt u, sorry voor de hoofdletters enzo, zo word het misschien iets duidelijker. Heeft hij stoornis of iets? want verder is hij echt een goede jongen.

Groetjess,

Reageren
    MichelVraagt

Dus je kent deze jongen in het echt? Praat dan eens goed met hem wanneer je hem ziet, vraag waarom hij dit doet… En als ik het goed heb mag internet niet gebruikt worden om rare dingen over anderen mensen online te zetten.

Reageren
    Emma

Heren, dit is geen medisch probleem, noch medische vraag. Zullen we hier nu over ophouden?

Anders vraag ik een moderator dit te verwijderen.

Emma.

Reageren
    MichelVraagt

Inderdaad, laten we maar erover ophouden Erick, nog veel succes maar volgensmij kun je dit gemakkelijk zelf oplossen!

Reageren
    Erick18

Oke dan houden we er over op.
    Ik lees wel op meerdere topics dat jullie inplaats van meedenken zeuren. Laat mensen in hun waarde, misschien vraag ik het via hier, omdat die jongen zich misschien gekwetst gaat voelen OMDAt hij er misschien niks aan kan doen?

NJA hartelijk bedankt!!! Ik ga wel langs een psychiater met mijn vraag, die hebben meer kennis en een betere ontwikkeling dan jullie.

Reageren
    MichelVraagt

Word nu niet kwaad, los dit probleem gewoon even op, ik wil je best helpen geef me gewoon precies informatie, neem een paar minuten de tijd om me echt precies uit te leggen wat er hier gebeurd, wat voor een contact en verleden jij met die jongen hebt. oke?

Reageren
    Erick18

Michel, dat was trouwens niet voor jou bedoeld. Maar Emma en die andere, lees alle topics maar eens na, overal zie je hun gezeur en geklaag. Ik vraag om hulp met mijn vraag, omdat ik geen psychiater ken, dus ging op het internet zoeken. Ik wil die jongen niet nog verder de shit in helpen als hij er niks aan kan doen, hij heeft een kut leven gehad. Maar als hij er wel wat aan kan doen, wil ik geen contact meer met hem. Snapt niemand dat?

Groetjes, en Michel voel je niet aangesproken, je gaf tenminste tips.

Reageren
    MichelVraagt

Bestaat deze site überhaupt nog wel? en als er geen persoonlijke informatie (zoals hij woont op dit adres) of zo bij staat, mag ik het dan even zien?

Reageren
    Erick18

oke Michel dank u/je.

Onze “relatie” vriendschap dus, was niet echt groot ofzo.

Maar die jongen was 4 jaar geleden heel stil en onzeker en wist niet echt hoe die contact moest maken met mensen. Dus ik hielp hem een beetje om ertussen te komen. Dat hij niet steeds alleen stond enzo. Hij heeft me 2 jaar geleden nog bedankt, en zei : ik heb echt respect voor jou, en ook gezegd ik zat met veel persoonlijke problemen, maar jij probeerde me een beetje te helpen, ook al was het weinig, je hebt me er erg mee geholpen.

En sindsdien, probeert hij steeds contact te zoeken met mij, op die manier wat ik net uitlegde. zulke soorten pogingen, misschien wil hij graag dat ik zijn beste vriend word ofzo. ik weet het niet, hij staat nu goed in het leven, kan veel meisjes krijgen, en veel vriendschappen heeft die nou. Maar toch doet hij dit soort “trucjes” alleen bij mij. Ik snap het niet.

Groetjes,

Reageren
Reageer op: HELP MOET IK DIT ZIEK OF ZIELIG VINDEN??
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.