Zoeken Vraag het forum

Duizelig, pijn op de borst en veelste snelle hartslag

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

De laatste dagen heb ik weer heel veel last van me hart en ben vaak duizelig en misselijk. 2.5jaar geleden is dit al begonnen. Ben naar huisarts geweest en heeft me doorverwezen naar de cardioloog. 48 uur holterregistratie, fietstest en echo gehad. Hieruit bleek dat mijn mitralisklep is verzakt, maar dat ze er verder niks aan doen.
    Dit is echt niet leuk meer, begin me er erg onzeker door te voelen.
    Denk er over na om toch maar weer naar de huisarts te gaan.

Wie weet hier meer vanaf?

Groet’n mij.

12 reacties
    Reageren
    Olaf

Welk advies heeft u gekregen bij de diagnose mitralisklep ‘verzakking’?

Reageren
    anoniem

Ik moest er maar mee leren leven. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En als het echt niet ging, ermee terugkomen. Krijg het nu ook nog benauwd erbij. Het lijkt mij niet normaal dat je 3x in 1 week bijna wegvalt.

Reageren
    Anoniem

Waarom volg je het advies van de huisarts niet op? De huisarts kent jouw medische voorgeschiedenis en heeft jou geadviseerd terug te komen als het niet ging. Drie keer in de week deze klachten is inderdaad niet normaal!

Reageren
    Anoniem

Ga ik doen, ga deze week ermee heen.

Ik denk altijd ah gaat wel weer over, maar dat gaat t niet.
    Ben ook nog veelste jong om zulke klachten steeds te hebben.

Reageren
    Succes!

Laat je weten hoe het verder gaat?

Reageren
    Anoniem

Doe ik!

Reageren
    Anoniem

Nou ben naar de dokter geweest. Me hart klonk goed zei hij. Me longen ook. Me bloeddruk was 148/80. Klein beetje te hoog.
    Nu moet ik het opschrijven als ik weer een aanval krijg. En er dan ook bij schrijven wat ik gedaan heb. Kijken of ze daar iets mee kunnen, zelf denk ik dat het niks helpt want ik heb het thuis ook en dan heb ik nog niks gedaan.
    Weet wel dat ik er heel zat van ben. pfff. Ben je nog zo jong(23).
    Moet eind augustus weer komen en dan kijken ze wat ze verder kunnen doen.

Groet’n Anoniempje

Reageren
    Berend

Zorg er in de tussentijd voor dat je extra goed op jouw gezondheid let! Aan een hoge bloeddruk kun je heel veel zelf doen namelijk.

Reageren
    Anoniem
    Anoniem

Ik denk er ook wel aan, ben eigenlijk altijd wel gezond bezig.

* Rook niet
    * Drink niet
    * Beweeg veel
    * Fitness 2x in de week
    * Eet gezond
    * Ben niet te zwaar, eerder te ligt. (53kilo)

Dus zou eigenlijk niet zo weten wat ik zo moeten veranderen.

Ik hoop dat het heel snel allemaal beter word.

Groet’n Anoniempje

Reageren
    kimberley

ik heb dit nu ook ongeveer 2 en halve maand, kben er ook mee naar de huisarts geweest.
    Ik heb ondertusse een slaaponderzoek moete doen. Maar er is nog geen uitslag, ze weten niet wat het is, of wat ik moet doen.
    tis bang afwachte. kben zelf ook nog maar 21 jaar en kheb een zoontje van bijna 3.
    kwil er altijd zijn voor hem. kben ok altijd bang da ik op een morgend ni meer wakker word. kwil ook snel resultaat hebben.
    weet jij onderussen alk meer?
    grts

Reageren
    Anoniem
Reageer op: Duizelig, pijn op de borst en veelste snelle hartslag
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.