- Anoniem2 juli 2011 om 18:25
Hallo,
De laatste dagen heb ik weer heel veel last van me hart en ben vaak duizelig en misselijk. 2.5jaar geleden is dit al begonnen. Ben naar huisarts geweest en heeft me doorverwezen naar de cardioloog. 48 uur holterregistratie, fietstest en echo gehad. Hieruit bleek dat mijn mitralisklep is verzakt, maar dat ze er verder niks aan doen.
Dit is echt niet leuk meer, begin me er erg onzeker door te voelen.
Denk er over na om toch maar weer naar de huisarts te gaan.Wie weet hier meer vanaf?
Groet’n mij.
12 reactiesReagerenOlaf2 juli 2011 om 19:10Welk advies heeft u gekregen bij de diagnose mitralisklep ‘verzakking’?
Reagerenanoniem3 juli 2011 om 15:33Ik moest er maar mee leren leven. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. En als het echt niet ging, ermee terugkomen. Krijg het nu ook nog benauwd erbij. Het lijkt mij niet normaal dat je 3x in 1 week bijna wegvalt.
ReagerenAnoniem3 juli 2011 om 17:44Waarom volg je het advies van de huisarts niet op? De huisarts kent jouw medische voorgeschiedenis en heeft jou geadviseerd terug te komen als het niet ging. Drie keer in de week deze klachten is inderdaad niet normaal!
ReagerenAnoniem3 juli 2011 om 18:07Ga ik doen, ga deze week ermee heen.
Ik denk altijd ah gaat wel weer over, maar dat gaat t niet.
Reageren
Ben ook nog veelste jong om zulke klachten steeds te hebben.Succes!3 juli 2011 om 18:09Laat je weten hoe het verder gaat?
ReagerenAnoniem3 juli 2011 om 18:14Doe ik!
ReagerenAnoniem7 juli 2011 om 14:52Nou ben naar de dokter geweest. Me hart klonk goed zei hij. Me longen ook. Me bloeddruk was 148/80. Klein beetje te hoog.
Nu moet ik het opschrijven als ik weer een aanval krijg. En er dan ook bij schrijven wat ik gedaan heb. Kijken of ze daar iets mee kunnen, zelf denk ik dat het niks helpt want ik heb het thuis ook en dan heb ik nog niks gedaan.
Weet wel dat ik er heel zat van ben. pfff. Ben je nog zo jong(23).
Moet eind augustus weer komen en dan kijken ze wat ze verder kunnen doen.Groet’n Anoniempje
ReagerenBerend7 juli 2011 om 21:54Zorg er in de tussentijd voor dat je extra goed op jouw gezondheid let! Aan een hoge bloeddruk kun je heel veel zelf doen namelijk.
ReagerenAnoniem7 juli 2011 om 21:55Lees de patiënteninformatie van het NHG over een hoge bloeddruk
Reageren
http://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBK1a.htmAnoniem8 juli 2011 om 18:57Ik denk er ook wel aan, ben eigenlijk altijd wel gezond bezig.
* Rook niet
* Drink niet
* Beweeg veel
* Fitness 2x in de week
* Eet gezond
* Ben niet te zwaar, eerder te ligt. (53kilo)Dus zou eigenlijk niet zo weten wat ik zo moeten veranderen.
Ik hoop dat het heel snel allemaal beter word.
Groet’n Anoniempje
Reagerenkimberley2 september 2013 om 09:42ik heb dit nu ook ongeveer 2 en halve maand, kben er ook mee naar de huisarts geweest.
Reageren
Ik heb ondertusse een slaaponderzoek moete doen. Maar er is nog geen uitslag, ze weten niet wat het is, of wat ik moet doen.
tis bang afwachte. kben zelf ook nog maar 21 jaar en kheb een zoontje van bijna 3.
kwil er altijd zijn voor hem. kben ok altijd bang da ik op een morgend ni meer wakker word. kwil ook snel resultaat hebben.
weet jij onderussen alk meer?
grtsAnoniem2 september 2013 om 13:49Ik heb last van hyperventilatie
Reageren
http://thuisarts.nl/hyperventilatie/ik-heb-last-van-hyperventilatie