Ik heb tussen mijn vagina en anus onder mijn huid een ronde knobbel zitten. Als ik er op druk doet het pijn. Over de bult dit gewoon nog huid wat dezelfde kleur heeft als mijn huid eromheen. Het is hard en ik kan het een beetje op en neer bewegen met mijn vingers alleen doet dit we een beetje pijn. Op internet staat dat het een cyste, lipoom, tumor of zoiets kan zijn. Ik maak me zorgen maar ik durf het ook niet tegen mijn moeder te vertellen of ermee baard e dokter te gaan (ik ben 14)
Vertel het dus gewoon wel aan je moeder, je huisarts of een andere volwassenen in je omgeving.
Dat zijn de mensen die je kunnen helpen en het echt niet vreemd vinden als je een dergelijke vraag stelt.
Via een forum kan men ook alleen raden naar wat het is en dan is het enige verstandige advies om te geven, er mee naar de huisarts gaan.
Blijf er zelf zoveel mogelijk af, door veel te voelen veroorzaak je zelf ook irritatie.
En mocht je hier de vraag krijgen een foto te sturen, doe dat vooral niet!
Er worden hier nooit foto's van intieme delen gevraagd ter beoordeling, alleen door mensen.die er geen goede bedoelingen mee hebben.