Geachte lezer,
Op internet kan ik nergens het antwoord vinden, dus vandaar dat ik het hier vraag. Ik had eerst 2 jaar een relatie met iemand. Ik was jong en wist niet wat klaarkomen was of hoe het zou moeten voelen. Ik dacht dat het gebeurde, achteraf gezien gebeurde het nooit. Ook niet in de 10 jaar relatie daarna. Ik dacht; als vrouwzijnde kan ik niet klaarkomen. Ik had ook een laag libido. Ik heb nu een jaar iemand, en het lukt ook nog steeds niet ook al is mijn libido nu hoog. Al met al ben ik nog nooit klaargekomen van seks met een man.. ik heb uiteindelijk omdat ik benieuwd was hoe t voelde een satisfyer gekocht en ik denk dat het gebeurt.. alleen.. verlies ik dus geen vocht. Dit is 2x spontaan gebeurd en van het vochtverlies voelde ik niet zoveel. Ook geen genot. Ik ben gaan proberen dit te trainen. Al mijn vriendinnen kunnen klaarkomen en zelfs na jaren lang oefenen squirten, maar het enige wat er bij mij gebeurt is dat ik aandrang voel tijdens de 'climax' ik dat vervolgens loslaat en het licht naar plas ruikt..
Mijn vraag.. kom ik nou klaar of plas ik..?! na 15 jaar zou ik het antwoord willen weten..