Zoeken Vraag het forum

Koude rillingen zonder griep of koorts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Het zou een vorm van migraine kunnen zijn. als de klachten aanhouden ga dan toch even terug naar je huisarts.

Anoniem

Oke dank u

Reageren
    Anoniem

Ik heb gordelroos gehad
    Nu heb ik al weken lang koude rillingen ,daarna heftig zweten .
    Alle onderzoeken geven geen uitkomst.

Reageren
    John (moderator)

Het zou eventueel door de gordelroos kunnen komen. Dat noemt men Post Herpetisch Pijn Syndroom.

Reageren
    Anoniem

Wie kan mij vertellen wat het volgende zou kunnen betekenen.
    Ongewoon koud hebben in mijn rug, koud hebben in de zomer en zelfs erg koud hebben met winterkleren aan
    Gele gelaatskleur en last van renaud vingers en dat zonder ooit gerookt te hebben.
    na intensief sporten trekt na 10 minuten dat kleine beetje gezonde kleur weer weg. Koude voeten, maar heb daar geen last van.

Geen pijn, lenig, sportief, vermoeid, lusteloos, onrustig slapen, piekeren en altijd stijf van de kou!

Reageren
    John (moderator)

Dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen.
    Ben je met die klachten ook al bij de huisarts geweest?
    Is er ook al eens bloedonderzoek gedaan en je bloeddruk gecontroleerd?

Reageren
    Dayenne

Ik heb t al weken koud en ben erg moe! T zijn periodes na een tijdje gaat t wel weer goed!! Loop hier al jaren mee!
    Heb al zo vaak bloed laten prikken ben binnenstebuiten gekeerd door een internist en heb nu ook alternatieve geneeswijzen gedaan maar t helpt niet! Ik weet echt niet meer wt ik kan doen! Word er zo gefrustreerd van dat t voor mij zo niet meer hoeft want dit is geen leven zo! Ben echt wanhopig nu!!

Reageren
    John (moderator)

Dat is heel vervelend…
    Ik zou in ieder geval wel terug gaan naar de huisarts..er zal toch nog beter moeten worden gekeken (onderzocht) waar de klachten vandaan komen.

Reageren
    Anoniem

Ja maar zij zeggen dat ze ook niks kunnen doen!

Reageren
    John (moderator)

Toch gewoon terug blijven gaan….de huisarts zal je toch uiteindelijk doorsturen voor verder onderzoek

Reageren
    Anoniem

Ga naar de dokter, kan ook een nierbekken ontsteking zijn.

Reageren
    B.J.M.Bink

Het plotseling krijgen van koude rillingen, koude handen, zwaar gevoel boven in het hoofd wat kan dat zijn.Ik heb mijn koffie(granenkoffie op zitten drinken en
    heb daarna deze klachten gekregen.
    Voel mijn hart ook wel wat kloppen maar heel licht.

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn best vreemde klachten. Ik kan me niet voorstellen dat het van de granenkoffie is… als de klachten aan houden, ga dan naar de huisarts. Die kan je dan even onderzoeken.

Reageren
    Anoniem

Ik begrijp de vraag niet

Reageren
    Anoniem

Na longbiopsie koude rillingen. Wat te doen. Voelt koud aan.

Reageren
Reageer op: Koude rillingen zonder griep of koorts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.