- Anoniem19 januari 2014 om 16:17
ook ik heb het alleen s,vonds net wat je zegt mijn haren gaan recht op staan
John (moderator)
19 januari 2014 om 18:24Het kan door vermoeidheid komen.
ReagerenAnoniem1 februari 2014 om 14:51hoi ik heb een vraag het gaat over kouw koorts
ReagerenJohn (moderator)
1 februari 2014 om 20:39Dan stel je vraag…
ReagerenAnoniem10 maart 2014 om 09:35wat kan dat zijn,schudden zonder koorts?
ReagerenAnoniem11 maart 2014 om 08:01Hallo,
Het is allang geleden dat je dit bericht schreef, maar ik voel net dezelfde symptomen.
Hebben ze jou kunnen helpen met je probleem?
Na vele doktersbezoeken ben ik nog niet geholpen..Mvg,
Reageren
Josee
Janssens.josee@gmail .comAnoniem6 april 2014 om 10:46ik heb het ook al 2 dagen het kan zijn dat je toch een kleine keelontsteking hebt zoals ik
ReagerenAnoniem15 april 2014 om 14:26Ik had zo uit het niets spierpijn en kreeg kouderillingen en keelpijn heb er nog dteeds last van
ReagerenJohn (moderator)
15 april 2014 om 15:48Griep dus of een keelontsteking.
ReagerenAnoniem6 mei 2014 om 11:27Ik heb sinds ik geopereerd ben aan mijn hart (4 omleidingen en vervanging aortaklep) in het ziekenhuis Maria Middelares te Gent 27 maart koude rillingen en dan krijg ik het hevig warm en dan begint het van voren af aan. Elke nacht moet ik me twee maal verkleden om dat ik zo nat ben (en dat betreft vooral het bovenlichaam, rug, nek etc.) en slaap bijna alleen op oxacepan en slaap slecht. De dokters zeggen zolang ik geen koorts heb is er niets aan de hand, doch ik heb heb het al bijna zes weken. Ik heb een lage basistemperatuur, lage bloeddruk en een lage pols en ben ten einde raad. Ik heb ook nog suiker, maar dat zou nog wel meevallen, maar ik heb daar wel last van. Verder heb ik verschillende keren acute darmbloedingen gehad en een lichte vorm van prostaatkanker in januari dit jaar.
ReagerenJohn (moderator)
6 mei 2014 om 14:24Het kan wel zijn dat er niet meteen iets erg ]s aan de hand is, maar het zijn wel heel vervelende klachten. Ik zou adviseren om toch terug te gaan naar de cardioloog. Het zou door de medicijnen kunnen komen die je nu ongetwijfeld gebruikt.
ReagerenAnoniem14 mei 2014 om 17:54k krijg steeds vaker koude rillingen ondanks dat de temperatuur buiten op 20 graden is.Ik heb atrose bij mijn rechte schouderblad en laatst bij een saunabezoek viel ik flauw.Ik vraag mij af wat ik hieraan kan doen.Binnen 8 weken verwacht ik een operatie.(prothese)
ReagerenJohn (moderator)
14 mei 2014 om 18:45Het komt nog wel eens voor dat mensen flauw vallen tijdens een sauna bezoek. Dat heeft dan iets met de circulatie te maken. Misschien is saunabezoek n iet zo’n goed idee. Er zijn mensen die er niet tegen kunnen.
ReagerenAnoniem25 december 2014 om 00:54http://www.lymenet.nl/info/lyme-symptomen
Ik heb 25 van de 50 symtomen op deze site ik loop hier al jaren mee…
Reageren
Ik laat me zo snel mogelijk testen en hoop da ik eindelijk na al het rondgeloop naar de dokter, de oplossing vind….
Ik heb dit foor dit forum gevonden ;p bedanktAnoniem14 april 2015 om 23:34Ik heb al 2 dagen last van koude rilingen aan men hoofd en men oren doen ook lastig voor myn oren ben ik gegaan de dokter zy dat alles oke was maar van myn hoofd zy ze niets moet ik me zorgen maken het daglicht doe ook soms pyn aan myn ogen Iemand een idee
Reageren
mvg fiona