Zoeken Vraag het forum

Koude rillingen zonder griep of koorts

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

ook ik heb het alleen s,vonds net wat je zegt mijn haren gaan recht op staan

John (moderator)

Het kan door vermoeidheid komen.

Reageren
    Anoniem

hoi ik heb een vraag het gaat over kouw koorts

Reageren
    John (moderator)

Dan stel je vraag…

Reageren
    Anoniem

wat kan dat zijn,schudden zonder koorts?

Reageren
    Anoniem

Hallo,

Het is allang geleden dat je dit bericht schreef, maar ik voel net dezelfde symptomen.
    Hebben ze jou kunnen helpen met je probleem?
    Na vele doktersbezoeken ben ik nog niet geholpen..

Mvg,
    Josee
    Janssens.josee@gmail .com

Reageren
    Anoniem

ik heb het ook al 2 dagen het kan zijn dat je toch een kleine keelontsteking hebt zoals ik

Reageren
    Anoniem

Ik had zo uit het niets spierpijn en kreeg kouderillingen en keelpijn heb er nog dteeds last van

Reageren
    John (moderator)

Griep dus of een keelontsteking.

Reageren
    Anoniem

Ik heb sinds ik geopereerd ben aan mijn hart (4 omleidingen en vervanging aortaklep) in het ziekenhuis Maria Middelares te Gent 27 maart koude rillingen en dan krijg ik het hevig warm en dan begint het van voren af aan. Elke nacht moet ik me twee maal verkleden om dat ik zo nat ben (en dat betreft vooral het bovenlichaam, rug, nek etc.) en slaap bijna alleen op oxacepan en slaap slecht. De dokters zeggen zolang ik geen koorts heb is er niets aan de hand, doch ik heb heb het al bijna zes weken. Ik heb een lage basistemperatuur, lage bloeddruk en een lage pols en ben ten einde raad. Ik heb ook nog suiker, maar dat zou nog wel meevallen, maar ik heb daar wel last van. Verder heb ik verschillende keren acute darmbloedingen gehad en een lichte vorm van prostaatkanker in januari dit jaar.

Reageren
    John (moderator)

Het kan wel zijn dat er niet meteen iets erg ]s aan de hand is, maar het zijn wel heel vervelende klachten. Ik zou adviseren om toch terug te gaan naar de cardioloog. Het zou door de medicijnen kunnen komen die je nu ongetwijfeld gebruikt.

Reageren
    Anoniem

k krijg steeds vaker koude rillingen ondanks dat de temperatuur buiten op 20 graden is.Ik heb atrose bij mijn rechte schouderblad en laatst bij een saunabezoek viel ik flauw.Ik vraag mij af wat ik hieraan kan doen.Binnen 8 weken verwacht ik een operatie.(prothese)

Reageren
    John (moderator)

Het komt nog wel eens voor dat mensen flauw vallen tijdens een sauna bezoek. Dat heeft dan iets met de circulatie te maken. Misschien is saunabezoek n iet zo’n goed idee. Er zijn mensen die er niet tegen kunnen.

Reageren
    Anoniem

http://www.lymenet.nl/info/lyme-symptomen

Ik heb 25 van de 50 symtomen op deze site ik loop hier al jaren mee…
    Ik laat me zo snel mogelijk testen en hoop da ik eindelijk na al het rondgeloop naar de dokter, de oplossing vind….
    Ik heb dit foor dit forum gevonden ;p bedankt

Reageren
    Anoniem

Ik heb al 2 dagen last van koude rilingen aan men hoofd en men oren doen ook lastig voor myn oren ben ik gegaan de dokter zy dat alles oke was maar van myn hoofd zy ze niets moet ik me zorgen maken het daglicht doe ook soms pyn aan myn ogen Iemand een idee
    mvg fiona

Reageren
Reageer op: Koude rillingen zonder griep of koorts
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.