Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke… huid (denk ik)?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Moonlight1983

Ik heb een heel raar probleem.
    Ik heb al bijna heel mijn leven pijn aan mijn huid.
    Niet dat ik het de hele dag voel, maar als iemand me prikt (met z’n vinger) ofzo, blijf ik dat heel lang voelen, net een blauwe plek.
    Ook als ik mezelf stoot, of iets verkeerd beetpak.
    Blijf gewoon 5 minuten pijn houden ofzo.

Ik ben 2 keer gemasseerd door een vriendin die fysiotherapeut is (aangezien ik ook last heb van mijn rug en nek) en dan ga ik door de grond van de pijn, mijn huid (of het weefsel daaronder, dat weet ik dus niet) doet dan ontzettend veel pijn.

Ik heb dit probleem een tijd terug aangegeven bij mijn vorige huisarts maar die deed het af als: je bent te dik.
    Nu heb ik andere dikkere mensen gevraagd of ze dit ook hebben maar die kijken me alleen maar raar aan…

Ik ben bij deze huisarts weg aangezien ik me door hem niet serieus genomen voelde.
    Bij mijn nieuwe huisarts heb ik het probleem ook aangegeven, maar omdat ik vaak hoofdpijn had (kwam toen met de hoofdpijn en de huidpijn-klacht tegelijk) kreeg ik Ibuprofen, en daarmee moest de pijn van mijn huid ook maar overgaan.
    Maar dat gaat het dus niet.

Is er misschien IEMAND die dit probleem herkend?
    Heb ook al proberen te zoeken via Google, maar daar kom ik er niet mee uit.
    Ik hoop zo dat er iets aan te doen is! 🙁

2 reacties
    Reageren
    inkie

Eindelijk nog iemand die voelt wat ik voel.

Ik loop nu bij de acupuncturist en die zegt dat er afvalstoffen in mijn bindweefsel zitten, maar zijn behandeling helpt niet. Ook in mijn rug zit het.

Helaas zie ik geen reactie van een huisarts. Ik zou graag willen weten wat het zou kunnen zijn.

Reageren
    Catootje

@Inkie, weet niet of je ook overgewicht hebt. Dan is de hormoonhuishouding verstoord; insulineresistentie. In het algemeen spelen bij veel klachten het voedingspatroon en tekorten aan voedingsstoffen een rol. Een complementair genezer zou je advies kunnen geven. Ook kan electromagnetische straling lichamelijke klachten verergeren.

Reageren
Reageer op: Pijnlijke… huid (denk ik)?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.