Zoeken Vraag het forum

Pijnlijke… huid (denk ik)?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Moonlight1983

Ik heb een heel raar probleem.
    Ik heb al bijna heel mijn leven pijn aan mijn huid.
    Niet dat ik het de hele dag voel, maar als iemand me prikt (met z’n vinger) ofzo, blijf ik dat heel lang voelen, net een blauwe plek.
    Ook als ik mezelf stoot, of iets verkeerd beetpak.
    Blijf gewoon 5 minuten pijn houden ofzo.

Ik ben 2 keer gemasseerd door een vriendin die fysiotherapeut is (aangezien ik ook last heb van mijn rug en nek) en dan ga ik door de grond van de pijn, mijn huid (of het weefsel daaronder, dat weet ik dus niet) doet dan ontzettend veel pijn.

Ik heb dit probleem een tijd terug aangegeven bij mijn vorige huisarts maar die deed het af als: je bent te dik.
    Nu heb ik andere dikkere mensen gevraagd of ze dit ook hebben maar die kijken me alleen maar raar aan…

Ik ben bij deze huisarts weg aangezien ik me door hem niet serieus genomen voelde.
    Bij mijn nieuwe huisarts heb ik het probleem ook aangegeven, maar omdat ik vaak hoofdpijn had (kwam toen met de hoofdpijn en de huidpijn-klacht tegelijk) kreeg ik Ibuprofen, en daarmee moest de pijn van mijn huid ook maar overgaan.
    Maar dat gaat het dus niet.

Is er misschien IEMAND die dit probleem herkend?
    Heb ook al proberen te zoeken via Google, maar daar kom ik er niet mee uit.
    Ik hoop zo dat er iets aan te doen is! 🙁

2 reacties
    Reageren
    inkie

Eindelijk nog iemand die voelt wat ik voel.

Ik loop nu bij de acupuncturist en die zegt dat er afvalstoffen in mijn bindweefsel zitten, maar zijn behandeling helpt niet. Ook in mijn rug zit het.

Helaas zie ik geen reactie van een huisarts. Ik zou graag willen weten wat het zou kunnen zijn.

Reageren
    Catootje