- hoi25 april 2012 om 15:22
het zijn niet echt grote blauwe plekken meer 1 a 2 cm
Mara28 april 2012 om 11:11Hai hoi, en ben je met deze klachten al eens naar de HA geweest? Laat je weten hoe het met je gaat?
Groetjes, Mara
Reagerenkoekwous5 mei 2012 om 18:02Ik kan uit je bericht niet opmaken of je man of vrouw bent.
heb je ooit een ongestelde man gezien..?
Reagerenlex8 september 2012 om 21:19Lijkt me toch wel duidelijk! mannen zijn niet ongesteld.
ReagerenKim9 september 2012 om 13:1438 graden is geen koorts.
Reageren.12 september 2012 om 17:19Je ziet toch dat ze een vrouw is:
“Ik heb geen koorts, ben nu wel ongesteld en heb daar de gewoonlijke hoofdpijn bij, heb verder geen andere wonden.”Ik neem aan dat mannen niet ongesteld worden.
Ik kan je niet helpen, sorry.
Reageren
Veel succes.Anoniem5 maart 2014 om 20:06Hallo,
Ik heb hier bijna altijd last van als ik ongesteld ben. Ik weet inmiddels dat het een vitamine B (vooral B12) deficiëntie is. Als je vitamine Bcomplex gaat slikken is het binnen no time over. Het lijkt iets hornibaals omdat het zelfs in een abces kan veranderen tijdens zwangerschap
Hopelijk heb je er wat aan. Succes
ReagerenAnoniem5 maart 2014 om 20:07Ohjee, autocorrectie; hornibaals moet hormonaal zijn natuurlijk lol
ReagerenAnoniem15 september 2014 om 05:36Hallo..
Reageren
ik vroeg mij af wat dit is?
Precies wat u beschrijft heb ik ook…
Alleen kan ik m’n arm nog wel bewegen.
Maar help wat is dit???John (moderator)
15 september 2014 om 14:08Dat is moeilijk te zeggen zo. Ga met de klachten naar de huisarts. Die kan een lichamelijk onderzoek doen en eventueel een bloedonderzoek.
ReagerenAu9 november 2016 om 17:16Ik heb sinds een maand of 3 last van twee opgezette klieren in mijn linkeroksel, die maandelijks een keer komen en weer weggaan. Vaak gaat dit gepaard met een vervelend gevoel, wat niet te omschrijven valt als pijn, maar meer in het kader van steken valt. Dit is erg vervelend en ik ben dan ook benieuwd of dit vaker voor komt of niet. Ik ben een man overigens.
ReagerenJohn (moderator)
9 november 2016 om 17:21Er zijn verder geen wondjes en ontstekingen in de buurt van je schouder?
Reageren
Scheer je je okselhaar weg?