- Thedge17 juni 2011 om 07:52
Toen ik gisteren wakker werd had ik ineens een plotselinge pijn onder mijn linker oksel. Er is niets te zien, ook geen bultje of wat dan ook te voelen, maar de hele oksel is pijnlijk als ik erop druk.
Verder ben ik niet ziek of zijn er andere zaken aan de hand. het is echt uit het niets ontstaan!
Iemand een idee?
4 reactiesReagerenKliek17 juni 2011 om 09:53Dat is vast wat spierpijn omdat je ‘verkeerd’ in bed hebt gelegen. Als het niet rood is, niet gezwollen, er geen onverklaarbare bultjes zijn, of koorts, dus als er niets acuuts aan de hand lijkt te zijn, zou je het even kunnen aanzien. Als je nu wilt weten wat het precies is, ga dan even naar de huisarts voor een onderzoekje. Meestal gaat dit soort problemen vanzelf weer over.
ReagerenThedge17 juni 2011 om 10:06Dank voor de reactie! Het voelt overigens niet als een spier, maar meer “het vlees” onder de oksel. Voorlopig idd geen bijkomende klachten. Alleen vreemd dat het er ineens is.
ReagerenAnoniem17 juni 2011 om 17:08Houd de komende dagen een ‘vinger aan de pols’ en als de klachten aanhouden of ernstiger worden, of als je meer symptomen krijgt, bel dan even met de huisarts. Als de oksel onderzocht kan worden is er een echt betrouwbaar advies te geven door de huisarts. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Laat je weten hoe het verder gaat? Ook als het over een paar dagen helemaal weg is?
Reagerenkelly22 juli 2013 om 19:45hallo ik heb het zelfde probleem aan de linker oksel en inderdaad ook niks tezien maar heb soms wel hart kloppingen zo lijk of ik gelopen heb of zo maar zit gewoon stil komt zo in eens op
Reageren