Zoeken Vraag het forum

Plotselinge pijn oksel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Thedge

Toen ik gisteren wakker werd had ik ineens een plotselinge pijn onder mijn linker oksel. Er is niets te zien, ook geen bultje of wat dan ook te voelen, maar de hele oksel is pijnlijk als ik erop druk.

Verder ben ik niet ziek of zijn er andere zaken aan de hand. het is echt uit het niets ontstaan!

Iemand een idee?

4 reacties
    Reageren
    Kliek

Dat is vast wat spierpijn omdat je ‘verkeerd’ in bed hebt gelegen. Als het niet rood is, niet gezwollen, er geen onverklaarbare bultjes zijn, of koorts, dus als er niets acuuts aan de hand lijkt te zijn, zou je het even kunnen aanzien. Als je nu wilt weten wat het precies is, ga dan even naar de huisarts voor een onderzoekje. Meestal gaat dit soort problemen vanzelf weer over.

Reageren
    Thedge

Dank voor de reactie! Het voelt overigens niet als een spier, maar meer “het vlees” onder de oksel. Voorlopig idd geen bijkomende klachten. Alleen vreemd dat het er ineens is.

Reageren
    Anoniem

Houd de komende dagen een ‘vinger aan de pols’ en als de klachten aanhouden of ernstiger worden, of als je meer symptomen krijgt, bel dan even met de huisarts. Als de oksel onderzocht kan worden is er een echt betrouwbaar advies te geven door de huisarts. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Laat je weten hoe het verder gaat? Ook als het over een paar dagen helemaal weg is?

Reageren
    kelly

hallo ik heb het zelfde probleem aan de linker oksel en inderdaad ook niks tezien maar heb soms wel hart kloppingen zo lijk of ik gelopen heb of zo maar zit gewoon stil komt zo in eens op

Reageren
Reageer op: Plotselinge pijn oksel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.