Zoeken Vraag het forum

Uitslag bloed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Factor IX

Ik heb bloed getest omdat mijn aptt verlengt is.

Nu staat er dan factor IX 178 procent is. Wat betekent dit ? Ik maak me best ongerust.

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik ga er vanuit dat de uitslag nog door arts met je wordt besproken. Daar zul je dan toch even op moeten wachten

Reageren
    Daisy

Ja helaas wel.

alleen duurt dat nog eventjes. Maar snap niet of het nu een teveel van die factor is of een tekort ?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan er helaas niets over zeggen

Reageren
    Dais

Omdat het niet mag of ?

kan toch wel gezegd worden of het tekort of teveel is..

ik denk dat het teveel is en daarom meer kans op trombose alleen snap ik dan niet waarom de aptt verlengt is

Reageren
    Suus

Het bespreken van uitslagen is voorbehouden aan de aanvragende arts of namens hem of haar een assistent en op dit forum ben je niet bij een arts.
    Maar zou er iets zijn wat direct ingrijpen zou vereisen, was je wel direct opgeroepen.

Reageren
    John (moderator)

Dat zijn toch vragen die je aan je arts moet stellen. Het is nogal ingewikkeld. Het hangt er vanaf wat er precies is gecontroleerd. En dan zijn er verschillende waarden mogelijk. Ik kan er zo dus niets over zeggen

Reageren
    t we

Dat snap ik.
    maar mijn operatie kon niet doorgaan omdat ze door de bloeduitslagen niet durfde te opereren dus ben een beetje zenuwachtig. Maar we gaan t horen

Reageren
Reageer op: Uitslag bloed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.