Zoeken Vraag het forum

Algemeen klachtenpatroon

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Peter

Goeiemorgen allemaal.

De laatste maanden heb ik te maken met tal van klachten die zowel ik als de huisarts niet kunnen herkennen. Ik weet ook niet of de klachten een verband hebben met elkaar.

– lagere weerstand
    –> schimmel eikel en schimmel voet
    –> witte tong ( geen schimmel)

– problemen met het oog
    Heb het gevoel dat ik minder zie (oogarts zegt dat er geen probleem is). Verder kan ik moeilijk tegen licht en zie ik bewegende strepen (ik heb wel heel slechte ogen -9)

– ook soms pijn aan gewrichten (schouder,knie..)

-nu ook al 2 dagen heel slecht slapenn en klein beetje zweet bij ontwaken + lichte keelpijn en hoestje.

– algemeen kan ik ook zeggen dat ik enorm pieker over dit alles. Mentaal raak ik vermoeid door aan dit alles te denken.

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen

Met vriendelijke groeten

4 reacties
    Reageren
    Alias

Hoi Peter,

Ik vind het vervelend voor je dat je hier last van hebt.

Toch lijken het mij gewoon wat dingetjes die we allemaal weleens hebben. Een kuchje, wat pijn, een schimmel.. Het lichaam is nu eenmaal niet altijd topfit. Zou ook raar zijn als dat wel zo was.

Zou er niet zoveel bij stilstaan.
    Misschien vooral zorgen voor behoud van een gezonde leefstijl en wat leuke afleiding, gezellige contacten.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor uw antwoord! Geeft me een goed gevoel. Benieuwd wat John denkt…

Reageren
    John (moderator)

Ik zie zo geen verband tussen de klachten behalve dan dat je een lagere weerstand hebt. Maar er zijn ook klachten bij die een psychische oorzaak kunnen hebben.
    problemen met het oog
    Heb het gevoel dat ik minder zie (oogarts zegt dat er geen probleem is). Verder kan ik moeilijk tegen licht en zie ik bewegende strepen (ik heb wel heel slechte ogen -9)
    ook soms pijn aan gewrichten (schouder,knie..)
    nu ook al 2 dagen heel slecht slapenn en klein beetje zweet bij ontwaken

Reageren
    Anoniem

Vanwaar een lage weerstznd?

Reageren
Reageer op: Algemeen klachtenpatroon
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.