Zoeken Vraag het forum

Rare pijnlijke plekken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Femke

Hallo allemaal

Ik heb even een vraagje ik heb sinds een weekje dat ik een paar pijnlijke plekken heb . Het voelt aan als je er op drukt alsof het blauwe plekken zijn . Inmiddels heb ik nu 4 van dat soort plekken . Eentje links ten hoogte van mn onderste rib. Eentje recht ook een beetje op die plek . Links achter soort in mn zij. En boven aan mn rechter borst.. ik zie verder eigelijk niks. Maar als ik op een bepaalde manier zit . Beetje in elkaar voel ik die in mn zij. En als ik er op druk doet het zeer. Ik ben aan de zwaardere kant . De plekken waar het zeer doet voel ik ook niet iets van een rare bult onderhuids ofzo. Ik heb verder niks gedaan dus kan geen spierpijn ofzo . dat is vaak een heel stuk wat zeer doet . Dit zijn echt plekjes die je goed aan kan wijzen . Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn ? Ik maak me een beetje zorgen

Groetjes femke

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou het zo helaas ook niet kunnen zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken

Reageren
Reageer op: Rare pijnlijke plekken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.