- Jayden4 december 2019 om 23:09
Hallo, ik heb het gevoel dat ik last heb van aambeien, maar weet dit niet helemaal zeker. Ik ga hier voor liever niet naar de huisarts. Kan ik dan gewoon aambeien zalf-doekjes proberen kijken of het dan weggaat of afzakt. Of kun je het bijvoorbeeld als ik geen aambeien heb en door gebruik van aambeien zalf-doekjes het wel krijgen?
M.v.g
Jayden3 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 december 2019 om 23:13Als je al wat wilt gebruiken dan aambeien zalf. En geen doekjes. Heb je al eens naar je anus gekeken of er iets te zien is?
ReagerenJayden4 december 2019 om 23:21Hoi, John. Ja ik had al een tijdje last-jeuk, maar ik dacht dat dit kwam door gebruik van verkeerde wc papier, maar naar een tijdje heb ik met een spiegel gekeken en heb daarna internet een beetje afgezocht en kwam uit op afbeeldingen van aambeien. Het leek er best veel op. Vraag het me nu af of je de aambeien zalf gewoon kan proberen zonder 100% zeker te weten dat ik het heb en dat je het dan niet in <span class=”hiddenSuggestion”>één</span> keer krijgt door gebruik van het zalf.
ReagerenJohn (moderator)
4 december 2019 om 23:42Je krijgt geen aambeien door de zalf. Je kunt dat gerust proberen. Wel even goed de gebruiksaanwijzing goed lezen
Reageren