Zoeken Vraag het forum

Aambeien?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniemx

Ik heb dr al een tijdje last van en denk zelf dat het aambeien zijn alleen weet het niet 100% zeker ik ben 18 jaar en ik schaam me dr enorm voor! En durf ook echt niet naar de dokter ermee.

in die paarse bulten (zie foto’s) lijkt het wel alsof er een klein balletje in zit als ik daarin knijp doet het verschrikkelijk veel pijn ook heb ik snel last ervan als ik lang op de wc blijf zitten.

kan iemand mij aub helpen….

12 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik raad je toch dringend aan om daarmee naar de huisarts te gaan. En niet wachten maar nu meteen even bellen

Reageren
    Anoniemx

Is het ernstig??

Reageren
    John (moderator)

Het ziet er niet onschuldig uit. Je had ook al lang een afspraak moeten maken

Reageren
    Anoniemx

Maar zijn het echt aambeien of kan het iets anders ernstigs zijn? Kanker bijvoorbeeld..?

Reageren
    Anoniemx

En k heb al een afspraak gemaakt maar ben zo bang dat t dalijk kanker is of iets

Reageren
    Anoniemx

Ik heb trouwens geen bloed in m’n ontlasting en die bulten (zwellen) zitten soms ook naar binnen totdat ik bijvoorbeeld lang op het toilet zit of pers dan komen ze naar buiten.

Reageren
    Anoniemx

Kunt u aub mij meer informatie geven ik ben namelijk best geschrokken

Reageren
    John (moderator)

kanker zal het niet zijn.

Reageren
    John (moderator)

Het heeft weinig zin om steeds nieuwe topics te openen. Ga nou eerst maar eens naar de huisarts

Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat het forse aambeien zijn

Reageren
    Anoniemx

Oke is goed heel erg bedankt voor uw verdere reacties ik was erg bang voor kanker of iets ik heb een afspraak gemaakt bij de dokter.

Reageren
    Anoniemx

Kunnen mijn fotos van beide forums verwijderd worden of is dat niet mogelijk?

Reageren
Reageer op: Aambeien?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.