- Alice25 maart 2019 om 21:54
Hallo,
Bij de huisdokter werd vorige week woensdag een vitamine B12 + foliumzuur tekort vastgesteld.
Ik heb dan Vista B12 Activ pillen (smelttabletjes) gekregen. Nu was mijn vraag eigenlijk of het tijdens deze behandeling van smelttabletten, het “slechter” kan gaan met de klachten of is dit niet mogelijk aangezien ik aan een behandeling zit?
Alvast bedankt
Alice
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 maart 2019 om 22:02Dat is een vraag doe niemand zo kan beantwoorden. Maar vooralsnog is er in ieder geval een tekort. Het zal nog even duren voordat dat is weggewerkt.
ReagerenAlice25 maart 2019 om 22:06Bedankt voor je snelle bericht Tandor!
Ik weet niet wat mijn waarden waren, maar kan ik aannemen dat als de dokter me geen injecties voorschrijft, dat het tekort best meevalt?
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2019 om 22:07Daar kan ik dus geen antwoord op geven…ik weet de waarden ook niet
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2019 om 22:07als het tekort best meevalt, zou je er geen klachten van moeten hebben
ReagerenAlice25 maart 2019 om 22:46Ik ging naar de huisdokter met lichte hoofdpijnklachten en af en toe duizeligheid..
Maar wil ook niet als een betweter naar hem toe gaan om te vragen waarom hij geen injecties geeft..
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2019 om 22:58Dat moet je gewoon vragen. Dat heeft met betweter niets te maken hoor.
Reageren