Home / Overige onderwerpen / Super wit gezicht
Ik ben dus heel erg wit. En ik ben er nogal onzeker over. Als ik bijvoorbeeld op het station sta te wachten en mezelf via de weerspiegeling van de trein zie naast anderen, zie ik dat ik echt zoveel witter ben dan de rest en durf ik amper meer in de spiegel te kijken. En ding is is dat ik ook nogeens lelijk wit ben. Niet mooi egaal met rode hamsterwangentjes waardoor het er nog genanter uit ziet. Kan het zijn dat je gezicht gezonder word als je veel sport, water drinkt en gezond gaat eten? En misschien nog andere tips iemand? Ik ben er al voor naar de dokter geweest maar die kon niet helpen. Ook is het zo dat mijn gezicht nooit bruin word in de zomer. Helaas, dus dringend tips nodig!!
Hi,
Met genoeg sport, gezonde voeding en goede nachtrust zal je gezicht niet ineens 'bruiner' worden, wel is het zo dat je wat meer kleur in je gezicht krijgt en er vaak opgewekt en fris uit ziet. Iedereen is uniek op zijn of haar manier! zit er niet zo over in....
Groetjes
Hoi,
Bakken in de zon? Zonnebank? Gezichtsbruiner?
Je kan altijd foundation/bronzer op doen.
Ook hebben ze bij kruidvat een nachtmasker dat je huid bruiner maakt. Je kan misschien eventjes kijken wat ze nog meer hebben.
Groetjes&Succes 🙂
Ik zou zorgen voor wat extra voedingsstoffen. De betere vitaminezaak of een orthomoleculair therapeut zou je advies kunnen geven. Heb zelf veel meer kleur dan vroeger dus kan wel veranderen. Rode wangen kan te maken hebben met een tekort aan magnesium, met name magnesium phosphoricum.
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!