- Rianne12 februari 2019 om 13:57
Hallo,
Ik heb al een hele tijd last vast mijn buik. Hiervoor ook naar dokter geweest die dacht aan de darmen omdat er geen blaasontsteking gevonden was. Ik eet vrijwel altijd goed en beweeg ook genoeg (ik geef les in een sportschool en geef minstens 4 u inde week les) heb de voeding geprobeerd aan te passen en meer water te drinken.
Nu zijn we een aantal maanden verder en ik blijf iedere keer last van mijn buik hebben. De ene x rechts onder, dan weer links onder en dan weer in het midden… soms denk ik dat ik me het verbeeld. Ook heb ik al een hele tijd een zeurend gevoel in beide liezen. ik dacht eerst aan spierpijn maar het gaat niet weg..
Afgelopen vrijdag had ik weer heel erg last van mn buik. Het begon met een brandende pijn in de zij, s avonds kreeg ik echt hele pijnlijke/brandende steken volgens mij rechts of midden van de buik. Ondertussen kreeg ik een benauwd gevoel (alsof iemand op mijn borst stond) en dus hyperventilatie aanvallen. Later ging het wel weer. Nog steeds voel ik mijn buik en brandende/zeurende liezen , de ene dag wat meer dan de andere …. soms ben ik er ook misselijk bij. En ik ben echt constant moe kan de hele dag wel slapen ..
Ik ben niet iemand die snel naar de dokter gaat, heb gegoogeld om te kijken wat het kan zijn voordat ik evt naar de dokter stap. Nu kan ik niet echt iets vinden wat ik overeen vind komen.. Moet ik nu echt eens een dokter bellen Of zit het gewoon tussen mijn oren?
P.s. Ik heb ook al diverse zwangerschapstesten gedaan deze waren iedere x negatief.
2 reactiesReagerenrianne12 februari 2019 om 15:02Ik zeg hele tijd liezen maar zit meer in de bekken denk ik .. soms voelt het lager dus in de lies en soms voelt het meer aan als bekken
ReagerenJohn (moderator)
12 februari 2019 om 20:22Misschien toch maar maar de huisarts gaan met de klachten
Reageren