- Sophie2 oktober 2018 om 16:15
Hey,
Ik ben toen ik 3 jaar was gebeten door een teek en ik ben nu bijna 15. Er kwam een rode kring omheen en iemand zei dat we het even moesten laten nakijken. Ik had geen last van koorts en mijn ouders wisten niks over teken, dus ze zijn niet naar de dokter gegaan. Later toen ik 11 was hebben we een bloedonderzoek gedaan en daar kwam uit dat ik het wel had. Antibiotica gekregen en daarna naar een ziekenhuis gegaan waar ze allemaal testjes deden voor mijn evenwicht enzo. Die man zei dat ik kon stoppen met antibiotica en voor de rest dat alles in orde was. Nu vraag ik me af of ik nou wel Lyme heb of niet? Als je een rode kring krijgt van een teek is het dan altijd zeker dat je Lyme krijgt en wat gebeurd er later. Of kan het ook zijn dat je er niet veel last van krijgt? Ik hoop namelijk niet in een rolstoel te komen. Kom je altijd in een rolstoel als je Lyme hebt?
Verdere tips die ik kan gebruiken/doen?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2018 om 20:25Als het behandeld is net antibiotica hoef jecdaar verder geen last meer van te krijgen
ReagerenSophie2 oktober 2018 om 22:01Ook als ik de antibiotica pas heb gekregen 10 jaar na de beet?
ReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2018 om 22:21De grasg is of je überhaupt Lyme hebt gehad
ReagerenSophie2 oktober 2018 om 22:24Ja inderdaad ik had wel zo’n rode kring betekend dat altijd dat je dat hebt of niet?
ReagerenJohn (moderator)
2 oktober 2018 om 22:26Dat hoeft niet perse
Reageren