- AlexSE25 januari 2016 om 19:19
Hoi ik ben een jongen en ben 13j
Ik ga zeggen hoe het begon
Een maandje geleden ongeveer ging ik naar een vriend, we besloten om naar het bos te gaan. Ik heb nadien niets opgemerkt van een tekenbeet of zo iets. Tot twee á 3 weken later ontdekte ik een rode kring op mijn borstkas. Ik dacht dat dit na een paar weken zou weggaan maar dus niet. Toen besloten we omnaar de dokter te gaan. Hij zei dat dit van een teek zou kunnen zijn en dat ik kans had dat ik Lyme heb. Hij trok bloed en zei dat ik over twee dagen eens moet terug komen voor de bloeduitslag. Hij zei dat Lyme te behandelen is door middel van antibiotica. En dat het daarna genezen zou moeten zijn.mijnvraag is kun je idd VOLEDIG herstellen van Lyme ik heb dit allemaal samen 1 maand ongeveer dus is dit te laat of niet laat me aub iets weten.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 januari 2016 om 19:45De ziekte van Lyme wordt inderdaad behandeld met Antibiotica. Maar of er 100% genezing is, is niet helemaal zeker.
Reageren
http://www.lymevereniging.nl/main.php?id=34Anoniem25 januari 2016 om 20:16Er is nog niks vastgesteld dus geen zorgen maken.
ReagerenJohn (moderator)
25 januari 2016 om 20:19Inderdaad eerst maar eens de uitslag afwachten.
Reageren
Niet iedere tekenbeet veroorzaakt de ziekte van Lyme