Zoeken Vraag het forum

Ziekte van lyme

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • AlexSE

Hoi ik ben een jongen en ben 13j
    Ik ga zeggen hoe het begon
    Een maandje geleden ongeveer ging ik naar een vriend, we besloten om naar het bos te gaan. Ik heb nadien niets opgemerkt van een tekenbeet of zo iets. Tot twee á 3 weken later ontdekte ik een rode kring op mijn borstkas. Ik dacht dat dit na een paar weken zou weggaan maar dus niet. Toen besloten we omnaar de dokter te gaan. Hij zei dat dit van een teek zou kunnen zijn en dat ik kans had dat ik Lyme heb. Hij trok bloed en zei dat ik over twee dagen eens moet terug komen voor de bloeduitslag. Hij zei dat Lyme te behandelen is door middel van antibiotica. En dat het daarna genezen zou moeten zijn.

mijnvraag is kun je idd VOLEDIG herstellen van Lyme ik heb dit allemaal samen 1 maand ongeveer dus is dit te laat of niet laat me aub iets weten.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De ziekte van Lyme wordt inderdaad behandeld met Antibiotica. Maar of er 100% genezing is, is niet helemaal zeker.
    http://www.lymevereniging.nl/main.php?id=34

Reageren
    Anoniem

Er is nog niks vastgesteld dus geen zorgen maken.

Reageren
    John (moderator)

Inderdaad eerst maar eens de uitslag afwachten.
    Niet iedere tekenbeet veroorzaakt de ziekte van Lyme

Reageren
Reageer op: Ziekte van lyme
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.