Zoeken Vraag het forum

Constant stress gevoel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Stressie

Hey, ik heb het gevoel dat ik met stress rondloop. Ik ben 19 en heb al 2 maanden last van vage klachten. Een raar tintelend gevoel in de benen en lichte duizeligheid. Heb al veel onderzoeken gedaan maar niets ernstig aan de hand. De dokter zei dat ik merr moest bewegen. Dus dat deed ik dan maar. Nu zijn de klachten wel al minder maar toch maak ik me iedere zorgen om. Ik denk er te veel aan volgens mij. Ik moet volgende week ook terug naar school. Nieuwe school, dus daar heb ik ook al wat stress voor want dan moet ik alleen op de trein enzo. Sinds een paar dagen voelt mijn buik ook gespannen en mijn adem. Het lijkt alsof ik angst heb voor alles omdat ik constant denk aan die klachten en ben al bang om dan alleen naar school te moeten. Ik vind dit zo vervelend want die klachten gaan nooit weg. Misschien zal het beter zijn als het terug school is want dan zal ik er minder aan denken en constant mee bezig zijn. Ik hoop dat het dan weg gaat nadat ik mijn angst heb overwonnen om dan alleen met de trein te gaan enzo. Iemand raad?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ga dan eens terug naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Constant stress gevoel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.