Zoeken Vraag het forum

Blauwe plek blijft heel blauw

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniempjie

Hoi allemaal.
    Ik ben vorige week van maandag tot vrijdag ol ponykamp geweest. Wij hebben donderdag een lange dagrit van zo’n 7 uur gemaakt. Fie avond zat er een blauwe plek op mijn arm met een bultje eronder die heel erg pijn deed als je eraan zat. Bewegen enz doet allemaal geen pijn. Ik heb tussendoor niks gemerkt dus was qel vreemd. Toen die vrijdag avond zag ik dat er ong naast/boven die blauwe plek nóg 2 blauwe plekken verschenen. Het js nu woensdag en ze zijn nog steeds even erg als die vrijdag. Ik smeer er al elke dag annika op. Verder heb ik wel wat blauwe plekken op Mn benen maar dat heb ik altijd gehad en is dus echt niet vreemd. Ik ben alleen heel bang dat ik leukemie of iets anders ofzo heb.. de vader van Mn vader is ook aan leukemie overleden dus dat is een erg angstaanjagend gevoel… weten jullie wat dit kan zijn, of wat ik moet doen?
    Groetjes

Reageer op: Blauwe plek blijft heel blauw
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.