- Simon8 augustus 2018 om 11:53
Zal even mijn verhaal vertellen, laatste half jaar ben ik overdag erg moe! hierbij heb ik ook keel pijn en ben stront verkouden, smorgen als ik me neus snuit zitten er spoortjes bloed bij!! 6 weken geleden heb ik bloed laten prikken dit was allemaal goed, nu vorigenweek heb ik weer bloed laten prikken omdat ik nu ook nek en rug klachten erbij heb gekregen! En ik lijd aan een angst stoornis! hier voor slik ik antideprasiva sinds 3 weken!! Toen ik vorigenweek bloed heb laten prikken waren mijn witte bloedplaatjes licht verhoogd 13.1, volgens de huisarts was dit te danken aan de verkoudheid of aan mijn zeer slechte tanden, die zelfde dag ben ik nog naar de tand arts gegaan! uit foto’s bleekt dat mijn hele onder gebit op een paar tanden na zijn onstoken!! Mijn vraag is kan je zo lang moe zijn vanwegen onsteking aan je tanden? Ik heb zo angst voor een enge ziekte! het beheerst me hele leven!!
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 augustus 2018 om 03:13Ik denk dat je vooral moe bent door je angststoornis
ReagerenCatootje9 augustus 2018 om 15:10Denk bij angstklachten en vermoeidheid ook aan de rol van je voedingspatroon en tekorten aan bepaalde vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Bij ontstoken tandvlees kan je weerstand verminderd zijn. Je zou advies kunnen vragen op natuurgeneeskundig gebied om je hele gezondheidstoestand te verbeteren. Antidepressiva remmen de aanmaak van melatonine en zorgen voor tekorten aan diverse vitaminen, mineralen en andere stoffen, waaronder magnesium, Q10 en vitamine B.
Reageren