- Anoniem graag2 juli 2018 om 10:37
Hoi,
Ik ben een meisje van 14 jaar. Ik weet dat het best jong is, maar ik zou erg graag een keertje helemaal onderzocht worden om te kijken of alles wel goed is en ik zou graag willen weten wat ze dan bij je doen en hoe dat is. Wanneer kan ik zo een onderzoek krijen en wat gebeurd er dan eigenlijk precies?
Alvast heel erg bedankt!6 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 juli 2018 om 10:43Dat kan bi, of via de huisarts. Bespreek het met je huisarts…
ReagerenAnoniem graag2 juli 2018 om 11:34mijn ouders weten niet dat ik dit graag wil en zij hebben altijd al liever niet dat ik of zij zelf naar de huisarts gaan. Dus dat gaat niet. Ik dacht dat je misschien op een bepaalde leeftijd z’n verplichte onderzoek krijgt van de GGD of bij de dokter. Is dat zo?
ReagerenJohn (moderator)
2 juli 2018 om 12:09Wat wil je eigenlijk onderzocht hebben?
Reageren
Normaliter heb je wel onderzoeken van de schoolarts (gehad)Anoniem graag2 juli 2018 om 12:20ik zou graag een onderzoek hebben om te kijken naar mijn ontwikkeling. Dus ik zou graag onderzocht willen worden kijkend naar mijn borsten en mijn baarmoeder want ik heb het gevoel dat een paar dingen abnormaal zijn. Ook heb ik al een lange tijd last van mijn rug en mijn groei loopt daardoor volgensmij een beetje fout. Kortom, ik zou graag gewoon een onderzoek krijgen waarbij ze kijken naar je groei en naar je ontwikkeling.
ReagerenJohn (moderator)
2 juli 2018 om 12:34dan zul toch naar de huisarts moeten gaan. Die kan je dan doorverwijzen
ReagerenPeter3 juli 2018 om 00:10Als er geen aanleiding voor is, dan gaan ze je ook niet onderzoeken.
Reageren