- G.29 mei 2018 om 00:42
Ongeveer een weekje geleden kreeg ik een raar gevoel in mijn buik. Ik voelde me in eerste instantie niet lekker na het eten met collega’s. Vervolgens was mijn ontlasting niet zoals normaal. Ik slik de pil heel trouw, maar ik wist niet of ik een extra moest pakken vanwege mijn ontlasting.
Mijn vriend en ik gebruiken geen condoom tijdens de seks. Ik denk telkens dat het gevoel komt doordat ik de werkende stoffen van de pil kwijt ben geraakt door de ontlasting.
Ik heb af en toe een heel raar gevoel in mijn buik en ik weet niet wat het is. Zondagochtend werd ik kotsmisselijk toen ik rechtop ging zitten in bed en mijn vriend de lamp aan deed. Niet veel later hing ik boven de wc en kwam er alleen maar gal uit. Dit kan te maken hebben met de alcohol die ik gehad heb zaterdagavond, maar ik bleef het rare gevoel in mijn buik hebben.
Mijn vriend is bang dat ik zwanger ben en daardoor wordt ik ook bang. We zijn nog jong en denken nog lang niet aan kinderen.
Iemand die iets soortgelijk heeft meegemaakt? Ik wil liever niet naar de huisarts of een test halen. Ik moet vrijdag/zaterdag ongesteld worden, maar die onzekerheid is zo frustrerend.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
29 mei 2018 om 09:49Overgeven en diarree (waterdun) heeft alleen invloed op de pil als dat binnen 4 uur na inname van de pil is. Dat je je wat belabberd voelt kan toch wel andere oorzaken hebben. Het begon al na het eten met collega’s. Waarschijnlijk iets verkeerds gegeten en daarna dan nog de alcohol….Wacht je menstruatie maar eens even rustig af
Reageren