- Aaat30 maart 2018 om 11:23
Hallo ik ben een meisje van 16 en ik heb al een tijdje last van iets, namelijk soms als ik beetje vermoeid ofzo ben gaan men spieren bij elkaar trekken en begin ik met mijn hele lichaam te trillen heel erg, dan word het zwart voor me ogen maar ik val dan niet om ofzo maar ik grijp me dan aan iets vast en kan blijven staan. Dit houd 5 minuten aan en dan stopt het vanzelf. Ik kan t zelf ook niet stoppen. En tijdens dag het zwart voor men ogen is blijf ik trillen. Wie weet wat dit kan zijn?
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 maart 2018 om 11:32Daar kunnen verschillende oorzaken voor zijn. Ga met de klachten naar de huisarts
ReagerenCatootje2 april 2018 om 08:34Je voeding kan een rol spelen. Voor een stabiele bloedsuikerspiegel is het belangrijk om bij elke eetmoment te zorgen voor complexe koolhydraten, eiwitten, vetten en vezels. Daarnaast kan je tekorten hebben aan bepaalde voedingsstoffen. Bloedonderzoek zegt overigens niet alles over tekorten. Mensen die weinig of geen vlees eten kunnen eerder stoffen tekort komen als carnitine, taurine, enz.
Reageren