- Sterre7 januari 2018 om 21:27
Ik heb hier nu al een paar dagen last van.
Koppijn: het voelt dan alsof er een eneorme druk op mijn hoofd zit op sommige momenten is dit erger dan andere maar wel aanwezig.
Wazig zien: mijn ogen zijn prima ik zie alles goed maar toch als ik me probeer de concentreren de laatste tijd zie ik wazig als ik dan focus gaat het weg.
Uit balans: ik merkte dat toen ik op de fiets was richting het dorp dat ik moeilijk in balans kon blijven.
Vermoeidheid: ik slaap voor de duidelijkheid goed maar, als ik wakker word voel ik me futloos dit word er in de loop van de dag niet beter op, ook in mijn vrije dagen slaap ik echt tot in de middag en word ik futloos wakker.
Stemmingswisselingen: hier heb ik het meeste last van, ik kan het ene moment heel blij zijn maar daarna kan ik ineens echt willen huilen omdat ik me rot voel. Ook werd ik de vorige keer heel chagrijnig op een vriend van mij doordat ik een grap verkeerd opvatte.Mijn moeder denkt dat het komt door de puberteit maar ik ben er niet zeker over.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 januari 2018 om 23:51je moeder zou best gelijk kunnen hebben, maar je kunt natuurlijk even naar de huisarts gaan en de klachten bespreken
Reageren