Zoeken Vraag het forum

Opstapeling van verschillende klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gekske2

Hoi!
    Ik ben 24 jaar en zo 2 maanden geleden ben ik vastgesteld met een burn out. Dit omdat ik ineens op mijn werk duizelig werd en dat niet meer ophield.
    Sindsdien loop ik bij een een psycholoog en dat gaat heel goed. De duizeligheid blijft en is soms heel heftig en soms valt t mee, hierdoor krijg ik ook weleens paniek, steken in mijn buik en drukkende hoofdpijn.

De afgelopen 2 weken ging ik eigenlijk redelijk vooruit tot vandaag. Ik lig al een hele middag op de bank, heel duizelig met drukkende hoofdpijn bij mijn slapen en de tv is vlekkerig. Ik zie zelfs kleurvervagingen in het beeld.

Nou weet ik dat een burn out tijd nodig heeft, maar mentaal ben ik eigenlijk in een heel goed herstel en laat mijn lichaam mij erg in de steek!

Zou dit allemaal te maken hebben met mijn burn out of moet ik toch is terug naar de dokter om dit is even goed ui te zoeken?

Iemand een idee?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat kunnen  best nog steeds klachten van de burn-out zijn. Het zal best nog even kunnen duren

Reageren
    Catootje

Het kan schelen om extra goed voor je voeding te zorgen. En misschien wat supplementen; vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren. Denk aan stoffen als magnesium, vitamine B en D en omega 3. Samen met aminozuren als tryptofaan helpen ze de aanmaak van allerlei neurotransmitters. toen ik er zelf helemaal doorheen zat kreeg ik de tip om 5htp in combinatie met visolie te gebruiken.

Met een burn out kan je je sterk voelen, terwijl je lichaam niet meer wil. Zorgen voor een balans tussen inspanning  en ontspanning en zorgen voor de juiste ademhaling. De natuur in gaan kan ook ontspannend werken. Lief zijn voor jezelf.

Reageren
Reageer op: Opstapeling van verschillende klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.