3 weken opgezet

Hallo, ik heb nu sinds 3 weken twee opgezette lymfeklieren. Ze deden eerst pijn, maar nu niet meer. Ook zijn ze gekrompen. Op de 1e foto zie je hoe het eerst was. Op de 2e foto zie je hoe het nu is. Ze voelen wat hard aan, maar niet keihard. Ik kan ze niet goed bewegen. De klieren zijn gaan opzetten na een griep met keelpijn. Toen vroeg ik ook op dit forum naar info. Ze zijn er nu dus nog steeds. Is het nog steeds normaal? Alvast bedankt.

Reageer

PS: ik ben 14

Reageer

Klieren kunnen weken nadat de griep over is, nog opgezet zijn. Dat is niet vreemd. Belangrijk is wel dat je er zoveel mogelijk vanaf blijft.

Reageer

Ah, oké. Bedankt voor het antwoorden. Ik zit er niet aan te voelen overigens, dat deed ik in het begin wel heel veel waardoor ze zo groot werden zoals te zien is op de 1e foto. Nu ik er niet meer aan voel worden ze dus al beduidend kleiner, weet niet of u dat ook kan opmaken uit de foto's.

Reageer

Er zit in ieder geval duidelijk verschil tussen de twee foto's.  Komt helemaal goed !

Reageer

Mooi! Bedankt tandor!

Reageer
Reageer op: 3 weken opgezet
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief