- Gigi2 augustus 2017 om 17:49
Ik ben deze week een par keer gestoken of gebeten op mijn enkel! Het zijn rode dikke kleine ringentjes met een bloedkorstje of bloedpuntje in het midden. Het zijn er 4 dicht bij elkaar. Ik heb het geprobeerd te googelen en kwam van alles tegen. Alleen overal staat “vreselijke jeuk” en ik heb geen last van jeuk gehad! Alleen pijn. Voelt gewoon letterlijk alsof ik gebeten ben. Ik kleed me nu steeds bedekt en kan niet meer slapen. Mijn dochtertje slaapt bij mij en is altijd in me buurt en draagt in huis alleen ondergoed en zij wordt nooit gebeten. Het is voor mij nu wel alweer 3 dagen dat ik niet gebeten ben. Maar mijn vraag is wat was het of wat is het? En moet ik iets bestrijden? Ik dacht eerst bedwantsen (we zijn niet op vakantie geweest of naar hotels of wat dan ook) of misschien vlooien? (Er was een hond op bezoek bij mij thuis) of een spin? (Ik woon in een flat dus deze insecten zijn vaak in en om het huis)
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2017 om 18:41Moeilijk om daar zo iets over te zeggen, ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken als je er nog last van hebt
Reageren