Zoeken Vraag het forum

Insectenbeet

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gigi

Ik ben deze week een par keer gestoken of gebeten op mijn enkel! Het zijn rode dikke kleine ringentjes met een bloedkorstje of bloedpuntje in het midden. Het zijn er 4 dicht bij elkaar. Ik heb het geprobeerd te googelen en kwam van alles tegen. Alleen overal staat “vreselijke jeuk” en ik heb geen last van jeuk gehad! Alleen pijn. Voelt gewoon letterlijk alsof ik gebeten ben. Ik kleed me nu steeds bedekt en kan niet meer slapen. Mijn dochtertje slaapt bij mij en is altijd in me buurt en draagt in huis alleen ondergoed en zij wordt nooit gebeten. Het is voor mij nu wel alweer 3 dagen dat ik niet gebeten ben. Maar mijn vraag is wat was het of wat is het? En moet ik iets bestrijden? Ik dacht eerst bedwantsen (we zijn niet op vakantie geweest of naar hotels of wat dan ook) of misschien vlooien? (Er was een hond op bezoek bij mij thuis) of een spin? (Ik woon in een flat dus deze insecten zijn vaak in en om het huis)

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen, ga even naar de huisarts en laat ernaar kijken als je er nog last van hebt

Reageren
Reageer op: Insectenbeet
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.