Zoeken Vraag het forum

wat is dit?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Silke

Ik heb na de bevalling van mijn dochter erge  paniek aanvallen gehad.  Erge pijn in de buik en zelfs de eierstokken . Ik werd echt wakker van de pijn. En werd alleen maar erger. Ik ben naar de dokter geweest en jawel hyperventilatie. Hij heeft me onderzocht met de echo maar er was helemaal niks te zien. Hij zag van te voren al wat er aan de hand was. Mijn handen waren nat van het zweet. Ik wist niet dat dit zulke zware klachten kon veroorzaken. Door de angst en paniek werd  alles erger. Pas na het doktersbezoekje waren de klachten als sleeuw voor de zon verdwenen. Ga naar een arts raad ik aan. Je bent duidelijk in paniek zo te lezen. Zo wordt je pas echt gerust gesteld. Blijf niet met die angst rond lopen dan komen er enkel maar klachten bij . Op het laatste kon ik alleen al van de angst niet meer slapen. Bij zoiets heb je hulp nodig. Is geen schande .

amalia

Dankjewel maar ik ben er nog steeds heel erg bang voor dat ik echt leukemie heb! Omdat sommige klachten daar ook mee overeen komen maar sommige klachten komen ook overeen met stress enz. maar ik weet het echt niet en ik kan nu nog niet eens 1 minuut gewoon gerust zitten zonder al die gedachtes in mn hoofd te hebben en me zo slecht te voelen!

Reageren
    John (moderator)

Ga naar de huisarts en bespreek het met hem/haar. Vraag een verwijzing voor een psycholoog.

Reageren
    amalia

Ja maar kijk dat is dus het probleem ik durf gewoon echt NIET naar de huisarts omdat ik bang ben voor de uitslag…

Reageren
    John (moderator)

Je bent toch ook niet bang om hier een “uitslag” te krijgen?  Dat is dus nonsens. Als er al iets aan de hand zou zijn, kun je dat toch beter weten?  Je kunt er toch voor weglopen.

Reageren
    amalia

Ja dat is ook zo maar kan het echt niet leukemie zijn met alle klachten die ik heb?! Want ik ben daar zoooooo ontzettend bang voor en nog iets……zou je van teveel snoep eten ook leukemie kunnen krijgen?

Reageren
    John (moderator)

Nee, daar krijg je geen leukemie van

Reageren
    amalia

oke gelukkig, maar zou het echt geen leukemie kunnen zijn van al mn klachten bij elkaar?!

Reageren
    John (moderator)

Nee.  Ga naar de huisarts.

Reageren
    amalia

Heb je nog meer ‘zelftesten’ voor mij die zou kunnen doen?

Reageren
    John (moderator)

Ik denk niet dat dat zinvol is.

Reageren
    amalia

kan je dat please doen, dat is nog het enige wat ik echt wil testen!

Reageren
    John (moderator)

En wat denk je dan te moeten testen?

Reageren
    amalia

Kan je er nog 1 doen van stress of angst enz?!

Reageren
    amalia

toen ik net naar mn hand keek schrok ik echt heel erg! Ik zag ineens soort van ‘blauwige plekken’ (niet blauwe plekken die je bent gewent) op mn hand en ik zag ook puntbloedingen (vgm is dat het wel) kan dat ook door stress&hyperventilatie komen of niet? Ook heb ik op mn benen&armen heel veel last van dat ik heel snel sneetjes en wondjes heb ook heb ik op de plekken droge huid!

Reageren
Reageer op: wat is dit?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.