- Silke25 april 2017 om 20:46
Ik heb na de bevalling van mijn dochter erge  paniek aanvallen gehad.  Erge pijn in de buik en zelfs de eierstokken . Ik werd echt wakker van de pijn. En werd alleen maar erger. Ik ben naar de dokter geweest en jawel hyperventilatie. Hij heeft me onderzocht met de echo maar er was helemaal niks te zien. Hij zag van te voren al wat er aan de hand was. Mijn handen waren nat van het zweet. Ik wist niet dat dit zulke zware klachten kon veroorzaken. Door de angst en paniek werd  alles erger. Pas na het doktersbezoekje waren de klachten als sleeuw voor de zon verdwenen. Ga naar een arts raad ik aan. Je bent duidelijk in paniek zo te lezen. Zo wordt je pas echt gerust gesteld. Blijf niet met die angst rond lopen dan komen er enkel maar klachten bij . Op het laatste kon ik alleen al van de angst niet meer slapen. Bij zoiets heb je hulp nodig. Is geen schande .
amalia28 april 2017 om 15:39Dankjewel maar ik ben er nog steeds heel erg bang voor dat ik echt leukemie heb! Omdat sommige klachten daar ook mee overeen komen maar sommige klachten komen ook overeen met stress enz. maar ik weet het echt niet en ik kan nu nog niet eens 1 minuut gewoon gerust zitten zonder al die gedachtes in mn hoofd te hebben en me zo slecht te voelen!
ReagerenJohn (moderator)
28 april 2017 om 15:59Ga naar de huisarts en bespreek het met hem/haar. Vraag een verwijzing voor een psycholoog.
Reagerenamalia28 april 2017 om 20:06Ja maar kijk dat is dus het probleem ik durf gewoon echt NIET naar de huisarts omdat ik bang ben voor de uitslag…
ReagerenJohn (moderator)
28 april 2017 om 21:11Je bent toch ook niet bang om hier een “uitslag” te krijgen? Â Dat is dus nonsens. Als er al iets aan de hand zou zijn, kun je dat toch beter weten? Â Je kunt er toch voor weglopen.
Reagerenamalia29 april 2017 om 09:45Ja dat is ook zo maar kan het echt niet leukemie zijn met alle klachten die ik heb?! Want ik ben daar zoooooo ontzettend bang voor en nog iets……zou je van teveel snoep eten ook leukemie kunnen krijgen?
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 10:08Nee, daar krijg je geen leukemie van
Reagerenamalia29 april 2017 om 10:23oke gelukkig, maar zou het echt geen leukemie kunnen zijn van al mn klachten bij elkaar?!
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 10:25Nee. Â Ga naar de huisarts.
Reagerenamalia29 april 2017 om 11:08Heb je nog meer ‘zelftesten’ voor mij die zou kunnen doen?
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 11:15Ik denk niet dat dat zinvol is.
Reagerenamalia29 april 2017 om 11:55kan je dat please doen, dat is nog het enige wat ik echt wil testen!
ReagerenJohn (moderator)
29 april 2017 om 12:10En wat denk je dan te moeten testen?
Reagerenamalia29 april 2017 om 12:25Kan je er nog 1 doen van stress of angst enz?!
Reagerenamalia29 april 2017 om 15:14toen ik net naar mn hand keek schrok ik echt heel erg! Ik zag ineens soort van ‘blauwige plekken’ (niet blauwe plekken die je bent gewent) op mn hand en ik zag ook puntbloedingen (vgm is dat het wel) kan dat ook door stress&hyperventilatie komen of niet? Ook heb ik op mn benen&armen heel veel last van dat ik heel snel sneetjes en wondjes heb ook heb ik op de plekken droge huid!
Reageren