Zoeken Vraag het forum

oude topics

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • mel

hallo soms zit ik wel is wat rond te kijken en valt het me op dat ik vaak op oude topics zit te kijken 2005 enz daar kan je wel wat van lezen natuurlijk maar reageren enz heb dan niet echt zin lijkt mij.

bijvoorbeeld heb je een probleem en kom je op een topic van iemand uit 2006 kan dit niet gefilterd worden dat de meest recente als eerst verchijnen. want je heb meer aan topics die recent zijn als dan die paar jaar oud zijn.
    vaak lees je op de oude topics wel zo beetje zelfde problemen maar is er vaak geen reactie van wat ze gedaan hebben om het probleem op te lossen je leest wel adviesen van ga naar de dokter enz maar ja dat kan ik zelf ook nog wel bedenken wat ze hebben gedaan staat er dan uiteindelijk vaak niet bij. iemand een idee om dit op te lossen?

1 reactie
    Reageren
    Anoniem1

Ook op oude topics kan gewoon gereageerd worden. Dan wordt zo’n topic automatisch weer recent en verschijnt bovenaan. Wil je meteen de meest recente berichten, klik dan op ‘forum’ boven aan de pagina en vervolgens op ‘laatste berichten’. Een andere manier om op de laatste forumberichten te komen is te klikken op ‘laatste forumberichten’ rechts op de pagina.

Reageren
Reageer op: oude topics
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.