- An1430 juli 2026 om 23:37
Ik voel sinds een week een bultje in me oksel. Het is iets groter geworden sinds vorige week maar misschien kan dat ook komen omdat ik er steeds aanzit ? Het is ongeveer 1 cm. Ik voel er helemaal niks van alleen, lijk ik het gevoel te hebben van wat kwelling in me arm. Maar dat bultje daar voel ik helemaal niks van. Zit best wel wat oppervlakkig. En als ik eraan zit blijft het ook op dezelfde plek. Ik voel me ook niet ziek. Ben alleen wel veel moe, maar ik heb Reumatoïde Artritis en doe ook erg veel qua sporten en dan ben ik altijd wel erg moe. Me lichaam heeft altijd ff wat meer hersteltijd nodig. Ik kan er nu bijna niet van slapen, omdat ik steeds aan dat bultje denk… moet ik me zorgen maken ? Naar de dokter, zegt de assistente kijk eerst na 2 weken of het dan groter is…
2 reactiesReageren
Peter (huisarts)
31 juli 2026 om 16:59Kan een (talg of lymfe-) kliertje zijn. In ieder geval niet direct alarmerend. Je kunt rustig een paar weken afwachten, daar heeft de assistente wel gelijk in.
ReagerenAn142 augustus 2026 om 12:47Bedankt voor de reactie, merk nu toch dat het iets kleiner wordt gelukkig
Reageren