- David13 mei 2025 om 20:30
Dag, gister heb ik wat eten besteld. Na het eten nog een frisdrankje gedronken en ineens werd ik misselijk. Ik heb echt vaak moeten spugen.
Vandaag echt last van mn borst, borst spieren? Kots Misselijk, niet kunnen eten. Enig idee wat dit kan zijn? Wordt er namelijk ook angstig van11 reactiesReagerenDavid13 mei 2025 om 21:33Is er iemand actief?
ReagerenDavid13 mei 2025 om 21:33Is er iemand actief?
ReagerenJohn (moderator)
13 mei 2025 om 21:48Jawel hoor, maar het kan even duren voordat er een antwoord komt. Je bent niet de enige met vragen. Iets verkeerd gegeten blijkbaar…wellicht een voedselvergiftiging, als je er koorts bij krijgt bel je met huisarts
Reageren
De pijn in de spieren komt natuurlijk door het braken.David13 mei 2025 om 21:52Excuses. Kan het dan zo zijn dat je al snel na het eten merkt dat je moet spugen? Ik ben nu echt heel erg misselijk, kan niks eten, raar gevoel in me maag en soort van krampen op me borst. Kan dit kwaad? Is dit normaal?
ReagerenVeertje13 mei 2025 om 22:53Ik ben eens ziek geworden van een broodje zalm.
Reageren
Broodje eten en daarna de hond uitlaten. Halverwege de straat ben ik omgekeerd met de hond omdat ik zo misselijk was. Ik dacht als ik nu niet naar huis ga kots ik de hele straat onder.
Dus ja je kan binnen een half uur na het eten van iets dat niet goed is flink ziek worden helaas.
Hopelijk voel jij je intussen wat beter!David13 mei 2025 om 22:58Bedankt voor je reactie veertje. Was jij erna ook zo misselijk en niet kunnen eten etc?
ReagerenDavid14 mei 2025 om 18:36@john hoe lang kan dit duren? Ben namelijk nog steeds super misselijk als ik wat probeer te eten. Is dit normaal?
ReagerenJohn (moderator)
14 mei 2025 om 20:26Dat kan enkele dagen duren. Bel morgenochtend met je huisarts
ReagerenDavid14 mei 2025 om 21:28Kan je hier iets voor krijgen? Heb verder geen koorts. Heerst er Op het moment iets ?
ReagerenJohn (moderator)
14 mei 2025 om 22:13Buikgriep heerst . De huisarts kan iets voorschrijven tegen misselijkheid
ReagerenDagid14 mei 2025 om 22:33Dank je John
Reageren