Zoeken Vraag het forum

Topic verschijnt niet?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Gc

Beste
    Ik heb twee maal geprobeerd iets in het forum ‘keel’ te plaatsen, maar ik zie het maar niet verschijnen. Duurt het het even voor het er staat of..?
    Dank je alvast!

5 reacties
    Reageren
    Suus

Soms werkt het forum even niet goed.
    Stel je vraag gewoon maar onder dit topic.

Reageren
    Gc

Ok, dus in oktober begon het met een kleine verdikking in de wang links en een verdikt gevoel onder de tong links. Net een tand laten trekken links, dus gevraagd aan de tandarts, maar die zag niets mis. Ging maar niet over en trok ook door langs de kaaklijn. Huisarts dacht dat het van de getrokken tand (tandvlees) kwam en gaf bacteriële mondspoeling, maar hielp niet. Vervolgens naar de kaakchirurg geweest omdat het misschien vanuit de kaak kwam, maar die zag ook niets. Ondertussen is het ook mijn keel in, dat verdikt gevoel, en doet het ook pijn. Er staan nu ook nog meer ‘bobbeltjes’ achterin mijn keel dan toen ik bij de huisarts was. Die deden toen ook geen pijn, maar nu wel. Wat zijn die bobbeltjes? Soms ook vreemde smaak die ervan afkomt. Dat is al sinds het begin zo.

Reageren
    Gc

De bijlage wilde niet. Poging 2

Reageren
    Gc

Weet u een antwoord op mijn vraag aub?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou het zo helaas niet kunnen zeggen. Ga ermee terug naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Topic verschijnt niet?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.