Beste,
Ik heb sinds een tijdje las van pijn op mijn rechter borst wat met ademhalen erger word, het is een stekende pijn. Dit had ik dan soms 1 of 2 keer per week 5 min lang maar nu heb ik het de hele dag al ook doet mijn rechter arm en schouder nu een beetje pijn. Wat kan de oorzaak zijn?
Mvg
Het lijkt dan toch iets met de spieren te maken te hebben. Tenzij je verkouden bent of net bent geweest, dan zou het ook van de long kunnen komen. Dus morgen even naar de huisarts
Ben aaltijd al wel een beetje verkouden zo’n 3 jaar als het morgen weer over is moet ik dan ook nog naar de huisarts?
Nee dan niet
Beste,
Ik heb er de dag na de vraag geen last meer van gehad maar sinds zaterdag middag begon het weer, een stekende pijn in mijn rechter borst die erger word met diep in ademen, kan dit iets met long kanker temaken hebben?
Mvg
Daar kan ik zo toch geen antwoord op geven. Ga morgen met de klacht naar de huisarts
Nee. Dat zijn het niet
Je bent pas 18 jaar. Beetje overdreven dus om aan longkanker te denken
Ik heb eens even naar andere berichten van je gekeken. Je maakt je toch regelmatig zorgen om ernstige ziekten. Je hebt een angststoornis. Ik denk dat je dat beter een keer met je huisarts zou kunnen bespreken om daar hulp bij te krijgen
Moderator: J. Leppink (zorgprofessional)