- Joop19 mei 2018 om 21:25
Wie kent tandor wie is dit ? Wat voor persoon hij reageert overal op en denkt van een afstand te weten of iemand over een tumor of over een angststoornis heeft .. groeten joop
4 reactiesReagerenMartin20 mei 2018 om 02:28Waarom stel je niet rechtstreeks de vraag aan Tandor zelf? Is toch veel persoonlijker en dan krijg je bovendien een antwoord uit eerste hand. Ik kom hier pas op het forum kijken, het zou me niet verbazen als deze vraag al eens is gesteld en beantwoord.
ReagerenAn no 4924 mei 2018 om 16:53Wie kent Catootje???. Zonder mijn klachten goed te lezen geeft ze commentaar
Ik ben 71 jaar ,kan door ’t gebruik van de pil komen i.p.v. fouten van tandarts.
Triest hoor zoiets.Zie fistels in mond en chronische kiesontstekingen,zijn gevaarlijk
ReagerenAnoniem2 augustus 2018 om 08:58Ik verbaas mij sowieso over dit forum waarop men als amateur allerlei medische adviezen geeft. Wie is eigenlijk de eigenaar van dit forum en worden de adviezen gecontroleerd door echte medici?
ReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2018 om 09:47Dit forum, onderdeel van de website, is eigendom van Dokter.nl B.V,
Reageren
https://www.dokter.nl/disclaimer/