Zoeken Vraag het forum

Stralingen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Camille

beste,

ik kom eigenlijk met een heel rare vraag, maar is het echt zo dat gsm stralingen zo gevaarlijk zijn? Dat het hersenkanker en zelfs kanker in het hart kan veroorzaken? Sinds ik dit allemaal gelezen heb durf ik niet meer zoveel m’n gsm te gebruiken. Vaak krijg ik ook hoofdpijn na bv m’n gsm 5 uur te gebruiken … ben toch wel ongerust dat ik later allemaal kankers of hartziektes heb ontwikkeld te wijten aan nu … kan het dan ook dat je net als roken als je dan met je gsm maximum maar een uur per dag meer i.p.v. 6 uur minder kans hebt of amper kand hebt om nog kanker of iets aan je hart te ontwikkelen? Ben toch wel zeer bang geworden haha … ben 17 jaar en wil nog niet dood aan gsm stralingen …

1 reactie
    Reageren
    Catootje

De electromagnetische velden werken verstorend op je eigen magnetisch veld. We kunnen vaak moeilijk zonder mobiel maar het kan schelen om er wijs mee om te gaan. Zo zijn er dingen in de handel die helpen de straling te verminderen, zoals een bioprotect card of een floww mobile. Dan nog beter niet te lang bellen. Je smartphone beter in je tas dan in je broekzak. S nachts uitzetten maar ook een eindje van je vandaag bewaren. verder is het ook beter om bedraad internet te hebben, beter ook een wekker op batterijen. enz. Metaal trekt straling aan dus ook uitkijken met metaal in je bed of kleding. Heb zelf voor ’s nachts twee dooozz-schijfjes, die helpen de spin-inversie door straling tegen te gaan.

Reageren
Reageer op: Stralingen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.