- Anoniem25 mei 2016 om 13:00
Een aantal weken geleden ben ik voor een eerste consult voor een labiacorrectie geweest. Het eerste consult heb ik als zeer prettig ervaren. Ik werd op me gemak gesteld en mijn vragen werden naar tevredenheid beantwoord. De arts heeft mij duidelijke uitleg over de ingreep gegeven. Aangezien het niet echt een onderwerp is waar ikzelf heel makkelijk over praat, werd dat gevoel daar meteen weggenomen.
Vandaag heb ik de behandeling ondergaan. Ik werd hartelijk ontvangen en werd op tijd geholpen.
De verpleegkundige heeft mij erg gerust gesteld en duidelijk verteld wat ik kon verwachten.
De arts vertelde precies wat ze aan het doen was en er heerste een prettig ontspannen sfeer.
De operatie is zonder complicaties verlopen en over twee weken moet ik terugkomen voor de nacontrole.
Ook heb ik nazorgregels meegekregen en ook hierover ben ik goed geïnformeerd.
Ik heb een telefoonnummer meegekregen die ik dag en nacht (in geval van nood) kan bellen.
Tot nu toe is het me allemaal heel erg meegevallen en ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.
De pijn valt tot nu toe erg mee.4 reactiesReagerenAnoniem13 juni 2016 om 20:00Inmiddels ben ik alweer bijna drie weken verder na de operatie.
Reageren
De eerste dag is het “pijnlijkst” geweest, daarna voelde ik het iedere dag een stukje beter gaan. De genezing gaat redelijk snel en ik heb nu ook nergens meer last van.
Vorige week ben ik voor de nacontrole bij de kliniek geweest en zij bevestigden ook dat alles er keurig uitzag.
Wederom ben ik weer heel vriendelijk behandeld.
Drie maanden na de operatie moet ik nog een keer terug voor de laatste controle, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het de moeite waard is geweest.Anoniem6 september 2016 om 05:52De operatie heeft nu alweer 3 maanden geleden plaatsgevonden.
Reageren
Ik ben zeer tevreden over het resultaat!
Ik voel er verder helemaal niks meer van en geen verschil met voorheen. Net alsof er nooit iets is gebeurd, behalve dan dat het er mooier uitziet.
Eind van deze maand moet ik nog een keer terug naar de kliniek voor de laatste controle, maar ik verwacht dat er geen bijzonderheden meer zullen zijn.
Ik heb er absoluut geen spijt van en zou het zo weer doen.Anoniem7 september 2016 om 12:17Ter info de behandeling heb ik uit laten voeren door Kliniek Veldhoven.
ReagerenBo9 maart 2018 om 20:10Heeft iemand ervaring met een labiacorrectie en weet na hoeveel weken de zwelling hoort af te nemen en wanneer sporten weer opgepakt kan worden?
Reageren