- 0987rebec26 september 2015 om 08:27
Dag na een enkeloperatie 5 dagen terug onophoudelijk pijn aan de wond gehad. Stekende pijn. Chirurg zegt dat het normaal is om pijn te hebben maar dit is buiten proporties. Kan het komen doordat het spalkgips niet goed is aangebracht? Dit gips stopt namelijk precies op/tegen de wond waardoor de harde gipsrand tegen de wond drukt. Of moet het gips daar eindigen? Als dit niet zo hoort dan kan ik terug gaan naar het ziekenhuis. Ik wil graag informatie van professionals of ervaringen van anderen hiermee zodat ik wat beter beslagen ten ijs kom anders wordt ik misschien gewoon naar huis gestuurd dat het normaal is zo.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 september 2015 om 09:53Misschien zit het gips net iets te ver…dat is moeilijk te zeggen. Het moet natuurlijk wel functioneel zijn. Ik zou in ieder geval terug gaan en ernaar laten kijken.
ReagerenAnoniem26 september 2015 om 10:48Dank je Tandor. Het kan in principe dus wel dat het gips iets te ver zit. Dan ga ik maandag in ieder geval bellen hopelijk mogen we dan langskomen
ReagerenJohn (moderator)
26 september 2015 om 14:12Het zou kunnen. Maar dat is zo natuurlijk niet beoordelen. Maar als je erg veel last van hebt is het sowieso goed om er naar te laten kijken.
Reageren