Zoeken Vraag het forum

enkeloperatie pijn aan wond door spalkgips dat tegen de wond zit.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 0987rebec

Dag na een enkeloperatie 5 dagen terug onophoudelijk pijn aan de wond gehad. Stekende pijn. Chirurg zegt dat het normaal is om pijn te hebben maar dit is buiten proporties. Kan het komen doordat het spalkgips niet goed is aangebracht? Dit gips stopt namelijk precies op/tegen de wond waardoor de harde gipsrand tegen de wond drukt. Of moet het gips daar eindigen? Als dit niet zo hoort dan kan ik terug gaan naar het ziekenhuis. Ik wil graag informatie van professionals of ervaringen van anderen hiermee zodat ik wat beter beslagen ten ijs kom anders wordt ik misschien gewoon naar huis gestuurd dat het normaal is zo.

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Misschien zit het gips net iets te ver…dat is moeilijk te zeggen. Het moet natuurlijk wel functioneel zijn. Ik zou in ieder geval terug gaan en ernaar laten kijken.

Reageren
    Anoniem

Dank je Tandor. Het kan in principe dus wel dat het gips iets te ver zit. Dan ga ik maandag in ieder geval bellen hopelijk mogen we dan langskomen

Reageren
    John (moderator)

Het zou kunnen. Maar dat is zo natuurlijk niet beoordelen. Maar als je erg veel last van hebt is het sowieso goed om er naar te laten kijken.

Reageren
Reageer op: enkeloperatie pijn aan wond door spalkgips dat tegen de wond zit.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.