Operatie aan ingegroeide teennagel?

Bereken hier je BMI

De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies

cm
KG

Ik zou toch maar eens teruggaan naar de huisarts

Reactie

Same here. Ik heb laatst mijn ingegroeide teennagel laten behandelen, hij was zwaar ontstoken met veel wildvlees. Ik heb hier 2 jaar mee rond gelopen puur omdat ik me heb laten gek maken door al die horror verhalen dat die injecties zoveel pijn zouden doen (ik heb een fobie voor naalden). Ik ben 27 en voelde me in de stoel bij de dokter echt als een jochie van 4 jaar zo zenuwachtig. Ik had gelezen dat freezespray schijnt te helpen omdat je hierdoor de naald niet meer voelt. Ik lag hyperventilerend bij de dokter op de behandelbank toen hij de spuiten erin zetten, tot ik mij na een seconde of 10 opeens realiseerde dat ik letterlijk niks voelde. Echt die verhalen die je leest kan je echt met een korreltje zout nemen. Voor mensen die hier tegenop zien omdat ze bang zijn voor de prikken, niet doen. Ik ben echt een watje als het op naalden aan komt en ik heb gewoon niks gevoeld. Beide injecties bij elkaar waren in ongeveer 30-40 seconde gezet.

Tip: vraag of koop zelf vooral wat freezespray, dit kan je gewoon bij sommige apotheken kopen voor een paar euro. Vraag je dokter dit op de plek waar de prik komt te spuiten vlak voordat de prikken erin gaan. Tegen de tijd dat die freezespray is uitgewerkt dan is de naald er alweer uit. Ik was ook bang dat mensen die mij gerust probeerde te stellen dat alleen maar zeiden om mij maar minder bang te maken. Ik spreek nu uit eigen ervaring (en als het niet zo was had ik het niet gezegd), de hele ingreep was peanuts en als ik nog ooit zo'n ingreep zou moeten ondergaan dan zou ik dat zo weer doen. Als ik dit vooraf had geweten had ik het al 2 jaar geleden laten doen.

Reactie
Reageer op: Operatie aan ingegroeide teennagel?
Selecteer afbeelding
Maximale afbeelding grote is 512kb, toegestande bestandtypes: *.jpg, *.jpeg, .jpe,.gif
Blijf op de hoogte met onze wekelijkse nieuwsbrief