Zoeken Vraag het forum

Klachten na blinde darm ontsteking operatie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maria

Goede avond,

4 jaar geleden ben ik geopereerd aan mijn ontstoken (gesprongen) blinde darm.

Kort na de operatie kreeg ik steken in mn buik. Maar ik heb er toen niets mee gedaan. Toen de dokter belde na 6 weken hoe het ging heb ik het aangekaart. En gaf zij aan dat het niet met de operatie te maken kon hebben. En dat ik daarvoor bij mijn huisarts moest zijn.

De jaren erop ben ik verschillende keren naar de huisarts geweest met stekende pijn in mijn buik. En met heel veel moeite en langskomen mocht ik eindelijk naar een gynaecoloog. Die kon niets vinden. Daarna ben ik nog 2x bij een gynaecoloog geweest. Die ook niets konden vinden. Maar de gynaecoloog vroeg wel of het mijn eisprong kon zijn. Ik heb de pijn bijgehouden en het was wel vaak rond die tijd van de maand. Ik had voor de operatie nooit mijn eisprong gevoeld.

Daarnaast heb ik veel spanning op mijn schouders en rug en onderrug.

Nu vraag ik me af of het te maken kan hebben met mijn blinde darm operatie van een aantal jaar geleden. Of er misschien littekenweefsel zit of dat er misschien iets geraakt is. Is het de moeite waard om hiervoor de huisarts te bezoeken?

Groetjes Maria

2 reacties
    Reageren
    Suus

Klinkt wat cliché, maar of dat de moeite waard is, kom je alleen achter als je naar de huisarts gaat……

Reageren
    Maria

Jaa, dat begrijp ik. Maar ik dacht misschien is het veel voorkomend probleem of heeft iemand anders er misschien van gehoord. Mijn huisarts stuurt mij niet graag door of neemt mij niet altijd serieus. Dus ga er niet graag heen..

Reageren
Reageer op: Klachten na blinde darm ontsteking operatie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.