Zoeken Vraag het forum

Triple arthrodese

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Annette De Graeve

8 weken gips ,niet belasten , nu walker boot voor 4 weken ,stappen met krukken gaat niet goed , het is nu de tweede dag dat ik probeer een stukje in huis te lopen ; s, avonds mag de walker boot uit om te slapen, en hij gaat ook uit om tv te kijken
    Ik leg ook ijs op de voet om de zwelling tegen te gaan , en plaats die hoger op een bankje , de voet is ook rood en stijf . De operatie was op 30 mei in UZ Gent Belgie
    Zijn er nog mensen die deze ingreep in UZGENT ondergaan hebben , en wat is het resultaat ? Ik denk dat ik nog een lange weg te gaan heb , en reizen er niet meer in zit dit najaar
    Veel sterkte aan iedreen

1 reactie
    Reageren
    Suus

Hoi,

Ik heb geen ervaring met jou operatie, maar wel met een zware enkelblessure,waar ik van revalideer.  Ik zou je aan willen raden om de begeleiding van een goede fysiotherapeut te zoeken. In Nederland kan de chirurg daar een verwijzing voor geven,zodat het in ieder geval een jaar vergoed wordt, hoe dat bij jou is,zou je na kunnen vragen.

Mijn fysiotherapeut is echt goud waard! Niet alleen als hulp bij de revalidatie, maar ook als ik het mentaal moeilijk heb. En je hebt iemand die van dichtbij jou enkel in de gaten heeft en er direct op in kan springen als er iets niet helemaal goed gaat.

Sterkte met je revalidatie!

Reageren
Reageer op: Triple arthrodese

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.