- Annette De Graeve26 juli 2023 om 15:28
8 weken gips ,niet belasten , nu walker boot voor 4 weken ,stappen met krukken gaat niet goed , het is nu de tweede dag dat ik probeer een stukje in huis te lopen ; s, avonds mag de walker boot uit om te slapen, en hij gaat ook uit om tv te kijken
Ik leg ook ijs op de voet om de zwelling tegen te gaan , en plaats die hoger op een bankje , de voet is ook rood en stijf . De operatie was op 30 mei in UZ Gent Belgie
Zijn er nog mensen die deze ingreep in UZGENT ondergaan hebben , en wat is het resultaat ? Ik denk dat ik nog een lange weg te gaan heb , en reizen er niet meer in zit dit najaar
Veel sterkte aan iedreen1 reactieReagerenSuus26 juli 2023 om 17:31Hoi,
Ik heb geen ervaring met jou operatie, maar wel met een zware enkelblessure,waar ik van revalideer. Ik zou je aan willen raden om de begeleiding van een goede fysiotherapeut te zoeken. In Nederland kan de chirurg daar een verwijzing voor geven,zodat het in ieder geval een jaar vergoed wordt, hoe dat bij jou is,zou je na kunnen vragen.
Mijn fysiotherapeut is echt goud waard! Niet alleen als hulp bij de revalidatie, maar ook als ik het mentaal moeilijk heb. En je hebt iemand die van dichtbij jou enkel in de gaten heeft en er direct op in kan springen als er iets niet helemaal goed gaat.
Sterkte met je revalidatie!
Reageren